• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Øke trafikken til alopeci.info

Jens86

Administrator
Trenger forslag til hvordan vi kan øke trafikken hit. Ordene hårtap, medisin mot hårtap, hårtransplantasjon osv blir googlet utrolig mange ganger i løpet av en dag. Alikevel er det relativt få som havner på denne siden. Noen som har noen tips?

• kongenavtys

Meldem
    Søkemotoroptimalisering er det aller , aller beste på denne type forum.

Er derfor hartap.net enda får brukere.

Hvis du lager et banner jeg kan ha sitewide på hartap.info, så kan jeg slenge det opp. Helst 160 x 600 (jeg suger selv i photoshop).

Jens86

Administrator
    @kongenavtys Supert, det skal jeg gjøre. Jeg kan godt lage et banner/logo til bloggen din i samme slengen hvis du vil.

Jeg tror at mye av grunnen til at hartap.net rangerer høyere er pga mengden innhold på forumet.

Jens86

Administrator
    @Hairloose ja, har ordnet sitemap, clean urls, 404, redirect og meta. Noe mer jeg kan ordne?

Når jeg kjører siden i keyword checkere, scorer hårtap, hårtransplantasjon, recrea forte, proscar osv latterlig lavt. Må prøve å få de ordene inn mer på forsiden tror jeg.

Jens86

Administrator
    [attachment=2]
    Her er noe jeg lagde raskt. Jeg er usikker på om du synes det passer inn på siden din. Vet ikke helt hva jeg skal lage, har så få bilder tilgjengelig, og har aldri laget "reklame" tidligere..

Edit: Her er ett med ramme rundt
    [attachment=3]

Vedlegg

Finasteride

Supermoderator
    Bare laget et lite forslag for å øke trafikken, altså gjennom YouTube. Dette er en "not listed" link inntil videre. Hører gjerne tilbakemeldinger/forslag om endringer før jeg offentliggjør noe: http://youtu.be/aCb1buxREA0

google PR øker med tid. Bare sørg for å holde forumet oppe uten nedetid ettersom google bot'ene reagerer negativt på det.

.info domenet er vel heller ikke så høyt verdsatt av google bots.

Jens86

Administrator
    @newbierocket jeg vurderer å gå over til xenforo (eller annen forumsoftware, kom gjerne med tips), da det er ganske håpløst å bruke denne softwaren på mobile enheter. Dette er MyBB 1.6, 1.8 er under utvikling og selv ikke det er responsivt. Xenforo fungerer fantastisk på telefoner osv., og undersøkelser viser jo at færre og færre surfer via en PC. Samtidig er det noe sjarmerende med denne relativt gamle softwaren :)

Jens86

Administrator
    Har nå kjøpt lisens for XenForo, og kommer til å prøve å få det opp i løpet av dagen. Kan hende det tar noe lengre tid å få alt på plass. Har du mye erfaring med forum-software @newbierocket ? Mulig jeg kommer til å trenge noe hjelp!

Jens86 skrev:
    Har nå kjøpt lisens for XenForo, og kommer til å prøve å få det opp i løpet av dagen. Kan hende det tar noe lengre tid å få alt på plass. Har du mye erfaring med forum-software @newbierocket ? Mulig jeg kommer til å trenge noe hjelp!

jeg driftet et stort vbulletin forum alene for noen år siden :p den gang var vi på versjon 3.8

si ifra hvis du trenger hjelp, er ellers flink på data relaterte ting. php/sql etc.

Topp