• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Ønskes kjøpt dutasteride

Phillip

Nytt Medlem
Hei.
Er det noen som har fått dutasteride som kunne tenkt seg å selge noe av det? Har gått en stund på finasteride uten noen som helst bivirkninger og er ikke redd for å prøve dut.

ønsker helst noen som får det ut i Norge, eller et annet sted man kan stole på at det er hva det er.

send gjerne en privat melding.

Vh Phillip.
 

Reidar

Meldem
Hei.
Er det noen som har fått dutasteride som kunne tenkt seg å selge noe av det? Har gått en stund på finasteride uten noen som helst bivirkninger og er ikke redd for å prøve dut.

ønsker helst noen som får det ut i Norge, eller et annet sted man kan stole på at det er hva det er.

send gjerne en privat melding.

Vh Phillip.
Har mange resepter på dutasterid. Men jeg synes du bare skal ta kontakt med Oslo Hudlegesenter og få resept der. Bestill time hos Kjetill Guldbakken, så får du det på resept.
-Bare si at jeg var i samme situasjon som deg, hvor jeg ikke fikk bivirkner av finasterid, men mye fra avodart. Merk at avodart er mer "heavy" når det gjelder bivirkniger. Tenker om du er ung og skal belage deg på de resten av livet.
Tenker du ¨å poppe en pille hver dag da? Du kan jo feks ta 3 piller i uka etc...
 

Topp