• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

10 års oppsummering av hårvekst suksess

rbs

Nytt Medlem
Med dette innlegg jeg ønsker å dele mine erfaringer med å vinne over hårtap. De siste 5 åra har jeg opprettholdt full hårvekst. Hemmelighet bak min suksess er å være konstant, bruke det som fungerer, og ikke minst finne ut den virkelige problemet bak hårtapet. Ofte er det et kombinasjon mellom forskjellige variabler, som fører til at vi mister håret. For eksempel i mitt tilfelle, var det dht og inflammasjon.
Fra mine erfaringer inflammasjon fører til langt mer aggressiv hårtap enn dht.
Point jeg ønsker å få frem, er at man må handle raskt når hårtap er først ute. Jeg ventet i nesten 6 år før jeg begynte å gjøre noe. Det var alt for lenge. Man må handle langt raskere enn det.
Det er andre som har vært viktig for meg er kombinere medisiner med kosttilskudd, bra diet og sunt livsstil. Oddsen for fullgjennvekst er langt bedre når man tar på alvor faktor som kan føre til hårfall. Og ja, når en først begynner med behandling må enn også fortsatte med det videre. Det er et livslang forpliktelse..

Lykke til

Vedlegg

Sist redigert:

Forumstatistikk

Tråder
388
Medlemmer
1.499
Siste medlem
traktortilhenger
Topp