• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

2 måneders progresjon med minoxidil

qwerty

Nytt Medlem
Hei.

Er det bare meg som ser syner, eller har jeg fått en fremgang allerede?
Merket at jeg mistet en del hår i starten, dvs hadde nok en liten shedding før jeg har fått litt gjenvekst.

Har gått på finasteride i 8 måneder, og merket litt gjenvekst.
Bildene derimot er kun 2 måneder mellom hverandre, og da etter 6 mnd på finasterid det første bildet. Dvs evt gjenvekst kan nok skyldes minoxidil.
Hva tenker dere??

Progresjon 2 mnd minox2.png

• Hei @qwerty, Ser ut som du har fått noe gjenvekst. Forhåpentligvis så får du sterke hår og det gir deg en forbedring. Ser ut som du hadde noe vann/væske i det på første bildet. Mht minoxidil, så gir det resultater mens du bruker det. Hasson and Wong anbefaler det ikke da legene basert på masse klienter/pasienter ikke syns resultatene er konsistente nok over tid.

qwerty

Nytt Medlem
    Hei! kan du legge ved link til hvilke minoxidil du bestiller og bruker?
    Finnes sikkert noe billigere alternativ. Men grunnet gode resultater og relativt grei pris bestiller jeg her.

Reidar

Nytt Medlem
    Finnes sikkert noe billigere alternativ. Men grunnet gode resultater og relativt grei pris bestiller jeg her.
    prøv dermaroller også, funker bra. :)

adrian.k

Aktivt Medlem
    Hei! Gratulerer med gode resultater.
    Hadde du relativt tykt hår før hårtapet startet, eller var det nogenlunde normalt?

bruker du skum eller liquid Minoxidil?

Topp