• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

20 år, økende viker, tips?

O

Olehansen95

Hei! Hvordan gikk dette for deg pederl95? Startet du på fin, fikk du noen bivirkninger? Jeg vurderer selv å starte på fin nå, har prøvd et par ganger før, men stoppet pga ubehag i testiklene etter noen dager, og synes også sæden ble litt tynnere. Men nå er det blitt så ille at jeg føler det er siste sjangs for å beholde håret, og jeg vet bivirkningene mine går bort hos de fleste.

Jeg lurer også på hvilke faretegn man burde være oppmerksom på, om noen her kunne svart på det. Jeg er så klart veldig redd for impotens og varige mén.

George7

Meldem
Hei! Hvordan gikk dette for deg pederl95? Startet du på fin, fikk du noen bivirkninger? Jeg vurderer selv å starte på fin nå, har prøvd et par ganger før, men stoppet pga ubehag i testiklene etter noen dager, og synes også sæden ble litt tynnere. Men nå er det blitt så ille at jeg føler det er siste sjangs for å beholde håret, og jeg vet bivirkningene mine går bort hos de fleste.

Jeg lurer også på hvilke faretegn man burde være oppmerksom på, om noen her kunne svart på det. Jeg er så klart veldig redd for impotens og varige mén.
Alle reagerer forskjellig. Jeg hadde og ubehag i testiklene, men fortsatte og det forsvant av seg selv. Kroppen skal rett og slett justere seg inn. Visst du tenker mye på impotens kan du fort få det uavhengig av medisin så tenk heller at dette går fint for det gjør det jo for de fleste. Ting å se opp for er gyno. Da vil du få en hard klump under brystet. Dette skal du kunne oppdage i god tid og derfor kunne slutte dersom det utvikler seg. Er sjeldent og det kan også opereres. Igjen er det lett og innbille seg ting. Impotens vil du merke. All undersøkelser som er gjort viser at dersom man slutter på medisinen går alt tilbake til normalen. På nett ser det ikke slik ut og jeg tror personlig at noen kan få varig impotens. Er alt for mange som hevder det til at det kan være tilfeldig. Jeg tror derimot disse uansett stod i fare for å bli impotente tidlig. Er en del som blir det uten å bruke finasteride og. 90% sjanse for å beholde håret i 10 år minst og samtidig liten sjanse for bivirkninger sett i forhold til andre medisiner. Personlig måtte jeg prøve. 1,5 år nå og alt fungerer fint. Skulle ønske kronen tykket seg opp noe mer, men fin fungerer stort sett kun til å stoppe prosessen. Må nok bruke minoxidil i tilegg for å tykke opp håret.

Nye svar

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
416
Medlemmer
1.577
Siste medlem
Jugern
Topp