• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bilder 2000 grafts Dr Turgul Maral, Istanbul

Bård

Meldem
Etter en del nett-søk om nevnte lege og klinikk valgte jeg å dra til Tyrkia for å gjennomføre en hår-transplantasjon på 2000 grafts for og fylle viker, senke hårlinjen og "dense packing" i vikene og hårlinjen.

Alt i alt en fin tur hvor man blir hentet på flyplassen og kjørt til både hotell og klinikk og tilbake til flyplassen.

Det koster 1900 euro og alt er inkludert i den prisen (hotell, medisiner, kjøring etc). Det er ikke Dr maral som gjør selve operasjonen, men teknikkere. Derfor er denne og ligninger klinikker ofte omtalt som dårligere og man burde holde seg unna. Jeg fant noen gode resultater og en dårlig på diverse forum.

Det var fire av oss som tok HT den dagen og Maral trodde de tre andre burde komme tilbake for en andre operasjon siden de flyttet veldig mange grafts og ville få en bedre tetthet da. Til meg sa han at han ville gjøre en eventuelt ny HT gratis hvis jeg ikke ble fornøyd. Han var sikker på at det ville bli bra etter kun en operasjon.

Planen er og oppdatere dere hver tredje måned.

Vedlegg

Link

Aktivt Medlem
Jeg gir tråden et nytt innlegg for at den skal vise i lista over nye innlegg.

Lykke til med resultatet. Jeg merker at det kan bli aktuelt for meg å gjennomgå en lignende operasjon.

Jens86

Administrator
Kult! Lykke til, blir spennende å følge med på. Det er vel første hårlinjen vi ser ordentlig her inne, og veldig bra bilder!

Bård

Meldem
Etter 10 dager hadde all skurven falt av og det så slik ut. Nå har det gått 3 uker og alle hårene har falt av og det ser ut som før, bare litt rødt. Det har allerede kommet noen stubber av nye hår.

Vedlegg

Bård

Meldem
3 måneders oppdatering: Det er nå det skal starte og vokse sies det. Skal skje mye mellom 3 og 6 måneders etter operasjonen.

Det har allerede begynt å vokse bra på høyre side og det har såvidt begynt å stikke opp litt hår på venstre side. Jeg håper det starter og vokse nå slik at det blir en bedre tetthet.

Donorområde er ikke synlig i det hele tatt.

Vedlegg

Bård

Meldem
5 1/2 måned etter operasjonen. Selv er jeg kjempe fornøyd. trodde aldri jeg kunne se "kul" ut med kort hår igjen siden jeg selv mente jeg hadde for høye viker.

Den ene siden har vokst mye tettere enn den andre, kanskje den blir bedre etter hvert, hvis ikke kan det hende jeg fyller på litt.

Flere bilder kommer etterhvert.

(hvorfor bildene kommer sidelengs vet jeg ikke).

Vedlegg

Bubbles

Nytt Medlem
Dette ble da veldig bra :) Var du en tur ned først på konsultasjon ? Eller tok dere alt over mail føre du reiste ned for transplantasjonen?

Topp