• Velkommen!

    Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

    Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

    Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

    Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

27 år gammel - this shit gotta stop

A

Armando

Hei folkens. Jeg har gradvis miste hårene på vikene i de siste årene. Men det siste året har vært ekstrem. Blir stressa av å se meg i speilet, noe som ironisk nok bidrar til økt hårtap. Men hva kan jeg gjøre?

Jeg har litt tørr hår? Det vil si at det står opp og ser rotete ut hvis jeg ikke gjør noe med det. Bruker veldig veldig lite hårprodukter egentlig. Jeg bruker ikke så ofte hårvox, pleier bare å klippe meg slik at det kan fikses med kam og lit hårføner. Har hatt samme voxen i over 2 år. Er fortsatt nesten full liksom.

For 10 mnd siden begynte jeg bruke recrea forte. Det helvetes prduktet der gjorde livet trist og ubehagelig og et helvete. Jeg blir kvalm av å tenke på det. Det gjorde hodebunnen så tørr, og fikk kviser. Så helt rød ut etter å ha dusjet. Helt ærlig det er de verste ukene i mitt liv.
For det 1. Det er klisete, ekkel og lukter basj af. 2. Tar altfor lang tid til å bli tørr på hodebunnen, noe som er UPRAKTISK når man står opp og legger seg. Ingen vil sove på en pute som er klisete og som lukter drit. 3. Det bidro til økt hårtap. Ja det skal gjøre det i starten, men hos meg så stoppet det ikke selv etter 2 oppbrukte flasker. Jævle recrea. Jeg har begynt å lage konspirasjonsteori, jeg tror at produketet deres setter igang håravfallet, også blir man avhengig av å kjøpe det drittet de selger fordi det er det eneste som fungerer mot det. For å låse oss til dem.

Så jeg har sluttet å ta det drittet. DET ER IKKE ET ALTERNATIVT. Jeg håper selskapet går konkurs og de som eier blir hjemløse. Jeg fortsatte derimot med den silikoen sjampoen. Håravfallet har bare aldri stoppet. Nå har jeg begynt å søke på google om det er silikon sjampoen deres som er årsaken til det økte hårtapet. Skal sjekke alle ingrediensene.

PRP er altfor dyrt, pluss at de ikke garanterer noen resultater. Går man på youtube og andre forumer så ser man at folk har veldig mye delte meninger om det generelt, noe som jeg ikke tolker som positivt, fordi det kan ikke være så mange folk over hele verden som juger om at det ikke fungerer for dem.

Hårtransplantasjon: Det ser ut som kukk hår. Også er det dyrt. Men det er uansett ikke et alternativ enda, fordi har faktisk mye hår igjen.

Propecia: Det senker DHT nivået som bidrar til håravfall. Så jeg vet at det kommer til å fungere fordi det gjør noe med stoffene i kroppen. Er egentlige det eneste reelle måten å stoppe håravfallet på. MEN vil ikke bli impotens. Hvis det er slik at jeg må ofre fitte for hår. Så velger jeg fitte hver eneste dag. Det er her jeg står nå. Mellom å akseptere realiteten eller ta risikoen. Jeg vil jo selvfølgelig høre at propecia ikke er farlig, men jeg er ikke redd for å høre det motsatte heller. Har dere, eller kjenner dere noen som brukt Propecia (kjøpt i Norge) og fikk problemer?
 
Hei folkens. Jeg har gradvis miste hårene på vikene i de siste årene. Men det siste året har vært ekstrem. Blir stressa av å se meg i speilet, noe som ironisk nok bidrar til økt hårtap. Men hva kan jeg gjøre?

Jeg har litt tørr hår? Det vil si at det står opp og ser rotete ut hvis jeg ikke gjør noe med det. Bruker veldig veldig lite hårprodukter egentlig. Jeg bruker ikke så ofte hårvox, pleier bare å klippe meg slik at det kan fikses med kam og lit hårføner. Har hatt samme voxen i over 2 år. Er fortsatt nesten full liksom.

For 10 mnd siden begynte jeg bruke recrea forte. Det helvetes prduktet der gjorde livet trist og ubehagelig og et helvete. Jeg blir kvalm av å tenke på det. Det gjorde hodebunnen så tørr, og fikk kviser. Så helt rød ut etter å ha dusjet. Helt ærlig det er de verste ukene i mitt liv.
For det 1. Det er klisete, ekkel og lukter basj af. 2. Tar altfor lang tid til å bli tørr på hodebunnen, noe som er UPRAKTISK når man står opp og legger seg. Ingen vil sove på en pute som er klisete og som lukter drit. 3. Det bidro til økt hårtap. Ja det skal gjøre det i starten, men hos meg så stoppet det ikke selv etter 2 oppbrukte flasker. Jævle recrea. Jeg har begynt å lage konspirasjonsteori, jeg tror at produketet deres setter igang håravfallet, også blir man avhengig av å kjøpe det drittet de selger fordi det er det eneste som fungerer mot det. For å låse oss til dem.

Så jeg har sluttet å ta det drittet. DET ER IKKE ET ALTERNATIVT. Jeg håper selskapet går konkurs og de som eier blir hjemløse. Jeg fortsatte derimot med den silikoen sjampoen. Håravfallet har bare aldri stoppet. Nå har jeg begynt å søke på google om det er silikon sjampoen deres som er årsaken til det økte hårtapet. Skal sjekke alle ingrediensene.

PRP er altfor dyrt, pluss at de ikke garanterer noen resultater. Går man på youtube og andre forumer så ser man at folk har veldig mye delte meninger om det generelt, noe som jeg ikke tolker som positivt, fordi det kan ikke være så mange folk over hele verden som juger om at det ikke fungerer for dem.

Hårtransplantasjon: Det ser ut som kukk hår. Også er det dyrt. Men det er uansett ikke et alternativ enda, fordi har faktisk mye hår igjen.

Propecia: Det senker DHT nivået som bidrar til håravfall. Så jeg vet at det kommer til å fungere fordi det gjør noe med stoffene i kroppen. Er egentlige det eneste reelle måten å stoppe håravfallet på. MEN vil ikke bli impotens. Hvis det er slik at jeg må ofre fitte for hår. Så velger jeg fitte hver eneste dag. Det er her jeg står nå. Mellom å akseptere realiteten eller ta risikoen. Jeg vil jo selvfølgelig høre at propecia ikke er farlig, men jeg er ikke redd for å høre det motsatte heller. Har dere, eller kjenner dere noen som brukt Propecia (kjøpt i Norge) og fikk problemer?
At propecia vil gi bivirkninger hos noen er det ingen tvil om. Hovedsakelig potensproblemer. Sjansene for det er små, men de er likevel tilstede. Så dette er en vurderingssak du må ta selv. Hva med å prøve Trinov ?
 

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
411
Innlegg
4.708
Medlemmer
1.561
Siste medlem
Tom91
Topp