• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

27 år og måne!

Jimmiebones

Nytt Medlem
Heisann, Kan si litt om meg selv.
Mann på 27 år, har begynt å bli litt vel tynn i hyssingen.
Fikk et fullstendig angstanfall når jeg var på et prøverom med speil i alle retninger.
Der fikk jeg virkelig så hvor langt det hadde gått, er et område som er skikkelig tynt på sikkert 3x7 cm, er enda hår der men er tynt og lite. er veldig tydelig da håret mitt er ganske sort!
Har alltid hatt viker og det bryr meg ikke særlig er virkelig månen som holder meg våken!
Jeg googla kjapt om hårtap og fant noe som het nisim, kjøpte shampoen og en sånn extract av et slag.
Tidligere hadde jeg kanskje 3-7 hårstrå i handa om jeg dro handa igjennom og lå masse i capsen eller lua.
Etter dag 2 med shampoen var det plutselig ikke noe hårtap får ingenting i handa og ingenting i hodeplaggene.

Om effekten kun er midlertidig vet jeg ikke men er hvertfall fornøyd med den.
Jeg bestilte idag nizoral og Minoxidil foam så skal begynne å bruke de og nisim produktene.

Er litt bekymra for sheddefasen på minox, ser mange skriver at de shedder som faen og det aldri slutter.
Hvor vanlig er dette?

Er litt fristet til å begynne med finasteride også men mister heller håret enn sexlysta for å si det mildt, skal prate med fastlegen min om hårtapet og finasteride om 2,5 uker.

Noen her inne som har hatt effekt med Nisim produkter? leste på nisim forumet om en som brukte minox, nizoral, nisim shampo og extract med et fryktelig bra resultat men vet alle reagerer forskjellig!

• Jens86

Administrator
    Velkommen hit! Er helt enig med deg, viker er ikke så farlig, men måne er bare noe "gamle menn" skal ha, ikke oss i 20-åra! :)

Lag en egen tråd med spørsmålene dine om nisim.

Topp