• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

4600grafts Hos Cosmedica 18.09.2019

Oddnodd

Nytt Medlem
Hei.
Har hatt en transplantasjon hos cosmedica i Tyrkia den 18.09.2019. Fikk 4600grafts i front og til måne. 4000graft fra donor området og 600fra skjegg.

Kostet meg 3800euro.

Så langt virker alt å gå som det skal. Har for øyeblikket mindre hår en eg noensinne har hatt, men det er jo å forvente med litt sjokk loss osv. Skal prøve å oppdatere videre viss der er noen interesse for det

Legger ved bilder fra før. Rett etter. Så ca 1 uke mellom hver. Siste er tatt ca 1.5mnd etter. Skal Prøve å få lagt inn ca 1 gang i mnd Viss interesse som sagt

Vedlegg

• Oddnodd

Nytt Medlem
    Kan være lurt og Bruke Biotin tilskudd i tilegg.
    Får bedre hårkvalitet styrke volume, mulig vekst også går raskere.
    Ja tar biotin, Saw palmeto og noen andre vitaminer+ finasteride og minoxidil. Gjør alt for å få fortgang i veksten så planlegger eg og kutte ut finasteride når det transplanterte håret er vokst og bare bruke minox å da kontrollere om det begynner å bli tynt igjen, for så å ta finasteride viss dt er tilfelle. Og viss det funker med bare minox så er det vel best å holde deg unna finasteride, selv om eg ikkje har opplevd noen bivirkninger enda

Topp