• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

6 måneder med Fin uten resultater

  • Trådstarter Hårreisende
  • Startdato
H

Hårreisende

Hei! Jeg har nå brukt Finasterid i seks måneder og jeg merker fremdeles ikke noen effekt. Har tatt 1,25 mg daglig i hele perioden. Er det noen her som har merket effekt etter at det har gått seks måneder? Vurderer å slutte nå ettersom jeg ikke tror det vil ha noen effekt på meg. Har derimot ikke hatt noen bivirkninger etter jeg begynte, noe jeg var redd jeg skulle få. Har prøvd Recrea Forte før, men det fungerte dårlig for min del. Er det andre ting dere kan anbefale meg å ta sammen med Fin for å øke muligheten effekt?
 

Finasteride

Supermoderator
Prøv 6 mnd til, totalt 1 år. Ta bilder før og etter. Hvis hårtapet fortsatt forverrer seg har det liten eller ingen effekt.
 
P

petter_p

Seks måneder er ingenting! Vent hvertfall et år! For noen kan det ta hele 2 år før det skjer noe, men husk at selvom man ikke ser resulteter betyr ikke det at FIN ikke fungerer! For noen få vil det bare bremse ned hårtapet og ikke stoppe det eller gro mer hår.
 

Topp