• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Angrer på hårtransplantasjon

Dumhet

Nytt Medlem
Hei,

Jeg tok en hårtransplantasjon nå nylig og angrer virkelig på det. Med tanke på min unge alder - er det sykt for min del å tenke på å ha gjort en ting som kommer til
å påvirke meg resten av livet.

Er det mulig å komme i kontakt med noen som kan mer om dette her og som jeg kan søke råd hos. Føler meg deprimert for tiden

Framble

Nytt Medlem
Ved hvilken klinikk tok du HT? Hvor på hodet ble hårsekkene satt inn (månen/vertex eller ved hårlinja? Bruker du finasterid ? Trist å høre at du føler det sånn, er det lenge siden du tok transplantasjonen? Kan jo være at resultatet blir bedre når håret har fått grodd ut skikkelig.

Dumhet

Nytt Medlem
@Framble
Er det mulig å gå mer dybde inn på dette på innboks (eller funker det ikke her)? Det er så masse ting å nevne, alt fra donor som har blitt ødelagt, håret osv og at jeg gjorde dette i en alder av 22... blir egentlig uvel av å tenke på dette og ja - nå har jeg vel kødde't til med alt egt.

Framble

Nytt Medlem
@Framble
Er det mulig å gå mer dybde inn på dette på innboks (eller funker det ikke her)? Det er så masse ting å nevne, alt fra donor som har blitt ødelagt, håret osv og at jeg gjorde dette i en alder av 22... blir egentlig uvel av å tenke på dette og ja - nå har jeg vel kødde't til med alt egt.
Huff, dette var ikke noe gøy å høre! Kunne du lagt ut et bilde av håret? Har du snakket med klinikken om at du ikke er fornøyd med resultatet? Går du på finasterid, det er viktig hvis resultatet skal bli bra (Altså at du beholder det ikke-transplanterte håret).

Jens86

Administrator
Hei! Dette var synd å høre. Men kanskje du kan fortelle noe om klinikken, hva som har gått galt osv. slik at andre kan lære av det?

Bare å sende en PM hvis du vil prate også!

huffbrim

Nytt Medlem
Ja, det er altfor få negative erfaringer på forum, så det hadde vært interessant å vite om du tok det innenlands eller utenlands, og månen eller hårlinja.

Det er tidlig å ta HT når man er 22 ja, og risikoen er vel at du får hårlinjehår der fremme som står der, mens hårlinjen ellers kryper bakover?

Topp