• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Innleggene må godkjennes først. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Bestille Dutasterid

Hårtap123

Nytt Medlem
Noen som vet om noen nettbaserte leger eller klinikker som skriver ut dette? Digilege skrev ut finasterid til meg, men de kunne ikke skrive ut dutasterid.

Hårtap123

Nytt Medlem
Oppdatering: Jeg fikk endelig utskrevet dutasterid (Avodart) av en lege på "The Skin Clinic" i Trondheim. Veldig profesjonell lege som kunne ekstremt mye om hårtap. Anbefales på det sterkeste!

nugent

Nytt Medlem
Hvor mye betaler du for dutasterid-resepten din? Jeg betaler 8-900 kr per pakke, med 90 piller, dvs ca tre måneders forbruk. Skulle gjerne hatt noe som var like billig som finasterid.

Hårtap123

Nytt Medlem
Hvor mye betaler du for dutasterid-resepten din? Jeg betaler 8-900 kr per pakke, med 90 piller, dvs ca tre måneders forbruk. Skulle gjerne hatt noe som var like billig som finasterid.
Jeg betaler nøyaktig 870.40kr for 90 stk Avodart 0.5mg kapslene. Du finner prisene for ulike dutasterid på felleskatalogen. Som du ser finnes det 3 ulike typer.

"Dutasterid Medical Valley" 0.5mg har nøyaktig samme pris for 90 kapsler.

"Duodart" inneholder tamulosin i tilegg til dutasterid 0.5 og koster 685.40kr for 90 kapsler.

Jeg tror få leger (igjen av de få som er villig til å skrive ut dutasterid mot hårtap) er villig til å skrive ut den som også inneholder tamulosin da den har effekt på adrenalin utskillelse og har flere potensielle bivirkninger.

Jeg tror du kanskje må vurdere å heller ta en 0.5mg kapsel annenhver dag i stedet for hver dag om du synes det blir for dyrt. Jeg har lest om noen som gjør dette.

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
428
Medlemmer
1.591
Siste medlem
HBE
Topp