• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Innleggene må godkjennes først. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Bestilling Trinov

S

SpentMenSkeptisk

Takk for god update! Lest litt på linken under også, og tenker å gi det en sjans:

Kan dessverre ikke ta FIN grunnet planlagt familieøkning, så krysser fingrene for at Trinov fighter DHTen.
Minox ble for klissete, så det funket ikke i lengden.
Lest Trinov skal være oljete, men får ta det på kvelden.
Hatt 2 runder PRP, og tenkte det uansett ikke kan skade stort. Er vel som en litt avansert dermakur.

Takk for god update! Lest litt på linken under også, og tenker å gi det en sjans:

Kan dessverre ikke ta FIN grunnet planlagt familieøkning, så krysser fingrene for at Trinov fighter DHTen.
Minox ble for klissete, så det funket ikke i lengden.
Lest Trinov skal være oljete, men får ta det på kvelden.
Hatt 2 runder PRP, og tenkte det uansett ikke kan skade stort. Er vel som en litt avansert dermakur.
Trinov er ikke fullt så klissete. Den tørker veldig raskt, så den er grei i bruk. Flott at det blir litt flere som prøver Trinov slik at man kan dele erfaringer. Har du planer om flere runder med PRP?

S

Spentmenskeptisk

Spennende, bestilte 10 feb og fikk det i dag 18 feb - helt smooth.

Det var litt upresist å si 2 runder PRP. PRP er slik at man tar ca 3 «kurer» med ca måned-ish mellomrom. Deretter 1 gang i året er «planen». Jeg har tenkt å kjøre den første fasen ut med 3 kurer og så se om det har noe effekt. Så evt vedlikeholde årlig. Koster jo en del, men ingen sideeffekter og føles greit å ha «forsøkt noe». Før jeg nå krysser fingrene for Trinov ;)

Spennende, bestilte 10 feb og fikk det i dag 18 feb - helt smooth.

Det var litt upresist å si 2 runder PRP. PRP er slik at man tar ca 3 «kurer» med ca måned-ish mellomrom. Deretter 1 gang i året er «planen». Jeg har tenkt å kjøre den første fasen ut med 3 kurer og så se om det har noe effekt. Så evt vedlikeholde årlig. Koster jo en del, men ingen sideeffekter og føles greit å ha «forsøkt noe». Før jeg nå krysser fingrene for Trinov ;)
Om du får resultater ut av det så skal jeg hive meg på PRP jeg også:)

Vk89

Meldem
Okei
De fleste bruker 1ML om dagen, så da varer en hel flaske i 30 dager. Selv har jeg brukt den hovedsakelig i vikene, så har brukt halvparten av mengden. Har du tenkt å prøve?
Okei :) men du nevnte noe om at etter bruk av produktet en stund, så trenger du bare vedlikeholde det bare en gang iblandt. Stemmer det?
Ja jeg vurderer og gi det et forsøk.

Okei

Okei :) men du nevnte noe om at etter bruk av produktet en stund, så trenger du bare vedlikeholde det bare en gang iblandt. Stemmer det?
Ja jeg vurderer og gi det et forsøk.
Det er iværtfall det som ble sagt av han som laget produktet. Så gjenstår det å se om dette lar seg gjøre.

Ok. Vet du hvor ofte du må bruke midlet ved vedlikehold?
Han legen som fant opp produktet fortalte at man kunne vedlikeholde resultater etterhvert som man hadde brukt det ei stund. Jeg er litt usikker på om dette lar seg gjøre alikevel da selve forsøket fra Fidia ble utført i kun 6 måneder, slik at det med å vedlikeholde ikke er utprøvd og dokumentert. Jeg er litt usikker her. Kanskje noen andre har hørt noe annet om dette og kan rette meg om jeg tar feil. Man vil uansett snart finne ut av dette da det er en del folk som har brukt produktet i 3 måneder nå. Så 3 måneder igjen før de passerer varigheten på testen fra Fidia.

Vk89

Meldem
Han legen som fant opp produktet fortalte at man kunne vedlikeholde resultater etterhvert som man hadde brukt det ei stund. Jeg er litt usikker på om dette lar seg gjøre alikevel da selve forsøket fra Fidia ble utført i kun 6 måneder, slik at det med å vedlikeholde ikke er utprøvd og dokumentert. Jeg er litt usikker her. Kanskje noen andre har hørt noe annet om dette og kan rette meg om jeg tar feil. Man vil uansett snart finne ut av dette da det er en del folk som har brukt produktet i 3 måneder nå. Så 3 måneder igjen før de passerer varigheten på testen fra Fidia.
Okei, da får vi bare følge med. Takk :)

Alegor

Nytt Medlem
Hei

Kjøpt trinov å begynt med det. På hairloss forum er det veldig mye negativ omtale. Så er spent på hva folk her opplever med produktet.

Har bare brukt det i 3 dager, men er iallefall ikke klissete

Hei

Kjøpt trinov å begynt med det. På hairloss forum er det veldig mye negativ omtale. Så er spent på hva folk her opplever med produktet.

Har bare brukt det i 3 dager, men er iallefall ikke klissete
Det er mange ubesvarte spørsmål angående Trinov. Det hadde vært så mye bedre om Fidia hadde publisert flere resultater fra testene de gjorde før lanseringen. Vi vet ikke resultatene ved langsiktig bruk, så vi får bare håpe at det blir bra.

krmak

Nytt Medlem
Noen som har opplevd særlige resultater med trinov? Er selv snart ferdig med 2 mnd, og føler ikke at det har gitt noen forskjell enda hvertfall. Syntes også det er kjipt at vi må betale moms, som gjør at det blir en veldig dyr behandling på ca 1500 pr mnd

Jeg har ikke merket noen forbedring ved bruk av Trinov. Lurer på om den blir for svak for menn rett og slett. Det hadde vært fint å sett forskning der doseringen har vært høyere sammenlignet med utgaven som ble lansert, men noe slikt tror jeg ikke eksisterer. Det ser ut til at Fidia hastet seg til et sluttprodukt som ikke stod til forventningene. Jeg tror absolutt de var inne på noe med tanke ingrediensene. Fidia må gjøre noe med både pris og innhold om dette produktet skal overleve. Jeg tror nok flere og flere gir opp grunnet manglende resultat.

Alegor

Nytt Medlem
Hei

Jeg har brukt trinov i ca 1,5 mnd. Hos meg har det fungert bra. Hårtapet har stoppet, ingen hodebunnskløe og håret kjennes sunnere.

Spent på fortsettelsen. Lest på nettet, mange med varierende resultat. Skal holde dere oppdatert.

Link

Aktivt Medlem
Som med andre behandlinger, varierer effekten fra person til person. Det er enighet på andre fora om at hårtapsbehandling bør prøves i minst seks måneder. Hos noen kommer effekten senere enn hos andre. Økt hårtap under behandling betyr ofte at svake hår faller ut for å gi plass til nye, tykke hår.

Når det gjelder merverdiavgift, er løsningen å legge ved en melding ved bestilling hvor vi ber dem om å oppgi en lav produktverdi på pakken.

Som med andre behandlinger, varierer effekten fra person til person. Det er enighet på andre fora om at hårtapsbehandling bør prøves i minst seks måneder. Hos noen kommer effekten senere enn hos andre. Økt hårtap under behandling betyr ofte at svake hår faller ut for å gi plass til nye, tykke hår.

Når det gjelder merverdiavgift, er løsningen å legge ved en melding ved bestilling hvor vi ber dem om å oppgi en lav produktverdi på pakken.
Det har du rett i. Det er fortsatt mye tid igjen til å se forbedringer. Jeg tror nok også skuffelsen har vært stor blant mange da de fleste hadde høye forventninger til dette produktet.litt for høye sett i ettertid. Hjelper det for noen, så er det vel og bra. Innholdsmessig så ser produktet bra ut. Skulle det vise seg å ikke stå til forventningene, så er det iværtfall lagt ned mye arbeid i dette som kan resultere i at andre firmaer kan bygge videre på det og kanskje forbedre produktet om det ikke strider med patenter. Personlig så velger jeg å se på det som et steg i riktig retning uavhengig av resultater. vi får gi det litt mer tid. Uansett mye spennende som skjer på hårtapsfronten.

Nye svar

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
451
Medlemmer
1.620
Siste medlem
SånnPasse86
Topp