• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Innleggene må godkjennes først. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Bestilling Trinov

Ja vurderer og gi det et forsøk. Har du merket noen forandringer etter bruk av dette produktet?
Nei jeg har ikke det. Jeg skal ikke avskrive produktet enda da det ikke har vært så lenge på markedet. I mitt tilfelle så er det nok ikke et middel jeg kommer til å fortsette med. Hos andre med et mildere hårtap eller hårtap i en tidligere fase, så kan det kanskje være nok til å bremse/ stoppe videre utvikling. Vanskelig å si enda. Håper på litt flere brukererfaringer etterhvert. Aller helst fra personer som har brukt det i 6 måneder og lengre

Vk89

Meldem
Nei jeg har ikke det. Jeg skal ikke avskrive produktet enda da det ikke har vært så lenge på markedet. I mitt tilfelle så er det nok ikke et middel jeg kommer til å fortsette med. Hos andre med et mildere hårtap eller hårtap i en tidligere fase, så kan det kanskje være nok til å bremse/ stoppe videre utvikling. Vanskelig å si enda. Håper på litt flere brukererfaringer etterhvert. Aller helst fra personer som har brukt det i 6 måneder og lengre
Okei, Jeg skjønner. Du er ikke noe fornøyd med trinov? Hvor lenge har du brukt det? :)
Hvor lang tid burde en bruke produktet for og kunne se resultater, opptil 1år?

Forumstatistikk

Tråder
440
Medlemmer
1.605
Siste medlem
furtheraway
Topp