• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bestilling Trinov

Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
Ja vurderer og gi det et forsøk. Har du merket noen forandringer etter bruk av dette produktet?
Nei jeg har ikke det. Jeg skal ikke avskrive produktet enda da det ikke har vært så lenge på markedet. I mitt tilfelle så er det nok ikke et middel jeg kommer til å fortsette med. Hos andre med et mildere hårtap eller hårtap i en tidligere fase, så kan det kanskje være nok til å bremse/ stoppe videre utvikling. Vanskelig å si enda. Håper på litt flere brukererfaringer etterhvert. Aller helst fra personer som har brukt det i 6 måneder og lengre
 

Vk89

Meldem
Nei jeg har ikke det. Jeg skal ikke avskrive produktet enda da det ikke har vært så lenge på markedet. I mitt tilfelle så er det nok ikke et middel jeg kommer til å fortsette med. Hos andre med et mildere hårtap eller hårtap i en tidligere fase, så kan det kanskje være nok til å bremse/ stoppe videre utvikling. Vanskelig å si enda. Håper på litt flere brukererfaringer etterhvert. Aller helst fra personer som har brukt det i 6 måneder og lengre
Okei, Jeg skjønner. Du er ikke noe fornøyd med trinov? Hvor lenge har du brukt det? :)
Hvor lang tid burde en bruke produktet for og kunne se resultater, opptil 1år?
 

Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
Okei, Jeg skjønner. Du er ikke noe fornøyd med trinov? Hvor lenge har du brukt det? :)
Hvor lang tid burde en bruke produktet for og kunne se resultater, opptil 1år?
Jeg har ikke merket noen forbedring etter å ha brukt det siden Januar, og da er det vanskelig å anbefale det til andre. Men det skal sies at det finnes de som har opplevd en forbedring. Da forsøket før lansering ble gjort over 6 måneder, så er det 6 måneder som er satt til å se resultater. Om resultatet skulle bli bedre etter 6 måneder er det ingen som vet enda. Så tiden vil vise.
 

Vk89

Meldem
Jeg har ikke merket noen forbedring etter å ha brukt det siden Januar, og da er det vanskelig å anbefale det til andre. Men det skal sies at det finnes de som har opplevd en forbedring. Da forsøket før lansering ble gjort over 6 måneder, så er det 6 måneder som er satt til å se resultater. Om resultatet skulle bli bedre etter 6 måneder er det ingen som vet enda. Så tiden vil vise.
Okei, det var synd og høre. Har kanskje ikke hvert så velykket dette produktet, som vi håpet at det skulle bli? Hvis det stemmer det du sier, så er det bra og høre at det fungerer for noen.
 

Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
Okei, det var synd og høre. Har kanskje ikke hvert så velykket dette produktet, som vi håpet at det skulle bli? Hvis det stemmer det du sier, så er det bra og høre at det fungerer for noen.
Det har ikke stått til forventningene hos de aller fleste. Veldig synd, og det hadde vært bra å ha visst hvorfor dette ikke fungerte. Da ingrediensene i seg selv skulle være bra. Kanskje for svakt eller noe slikt.
 

Finasteride

Supermoderator
Trinov har samme virkningsmekanisme som finasteride , bare at behandlingen skjer lokalt som en krem for påføring. Ikke sant? Med tanke på hvor få som får gjenvekst på finasterid så er det lite sannsynlig at det blir noe gjenvekst, men kanskje det kan stoppe hårtapet fra å utvikle seg.
 

Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
Trinov har samme virkningsmekanisme som finasteride, bare at behandlingen skjer lokalt som en krem for påføring. Ikke sant? Med tanke på hvor få som får gjenvekst på finasterid så er det lite sannsynlig at det blir noe gjenvekst, men kanskje det kan stoppe hårtapet fra å utvikle seg.
Det er et liniment man drypper ned i hodebunnen og masserer inn. Slik som minoxidil . I utgangspunktet skulle dette produkter stoppe håravfall samt gi gjenvekst. Da Innhold av s- equol skulle hemme 5ar aktivitet og innhold av DGLA skulle gi økt blodsirkulasjon. Så i teorien skulle Trinov fungere som en erstatter for både finasterid og minoxidil. I ettertid ser man at enkelte har prøvd å kutte ut både finasterid og minoxidil eller en av delene, og erstatte de/det med Trinov. Det har resultert i økt håravfall og Trinov har ikke innfridd. Det kan være som du sier kanskje nok til å stoppe hårtapet før det utvikler seg. Pr nå så er ikke dette testet så vidt jeg veit. Det hadde også vært spennende å sett hvordan dette produktet fungerte i større doser over flere måneder. Personlig syns jeg det virker som om de produktene som blir laget for å stoppe hårtap lokalt i hodebunnen blir alt for svake. Kanskje for at de ikke skal kunne gi bivirkninger slik at produsent slipper søksmål og den slags. De produktene som virkelig fungerer og som det er en fare for kan gå systematisk, de blir enten skrinlagt eller så tar det evigheter før de blir lansert.
 

Topp