• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Brotzu-lotion

nugent

Nytt Medlem
Spennende. Håper dette blir gått nærmere i sømmene og forhåpentlig bevist som et middel mot hårtap. Særlig interessant at det viser resultater i vikene, da dette utvilsomt er mine problemområder.

Endelig!!! Dette er tidenes gladsak på dette forumet!! Både for kvinner og menn.Enda mer spennende vil det bli å følge resultater framover. Det er sagt at Trinov vil erstatte både minox og fin. Uten bivirkninger. Om det vil være fordelaktig å bruke alle 3, det gjenstår å se. Selv håper jeg på at det i det minste skal fungere like godt som minox og fin. Ikke det at jeg har hatt bivirkninger, men tanken om at man kan få det ligger der hos meg. Spennende tider!

Finasteride

Supermoderator
Har vært litt "fraværende" i det siste på det nye. Er det mulig å få en kort oppsummering på hva dette er? Og hvordan blir det å bestille med tanke på toll osv.

Link

Aktivt Medlem
Trinov er en lotion, utviklet av en anerkjent italiensk lege, Giovanni Brotzu. Den har vist seg effektiv både for kvinner og menn, uten å gi uønskede bivirkninger. Det er ingen mirakelkur, men den ser ut til å være mer effektiv enn finasterid.

Jeg håper og tror at produktet skal kunne gå gjennom norsk fortolling. Det skal selges fra et italiensk apotek, forstår jeg. Det kan bli dyrt i begynnelsen når vi skal påføre det daglig for å oppnå mest mulig gjenvekst av hår, men det er blitt sagt at to ukentlige påføringer er tilstrekkelig i ettertid for å vedlikeholde gjenveksten.

Ønsker du informasjon om selve ingrediensene, kan du bruke lenken under.

https://www.hairlosscure2020.com/81...release-a-much-anticipated-dgla→pge1-product/

Vi vil få vite mer etter hvert. Synd at ikke det går an å oppdatere første innlegg med mer informasjon. Hvis produktet blir en suksess, kan jeg lage en ny tråd med utfyllende og viktig informasjon i første innlegg.

Link

Aktivt Medlem
Finasterid tenker jeg er en fordel å bruke fram til vi faktisk ser at et nytt produkt fungerer for vårt eget hår.

Minoksidil kan være mer komplisert. Det kan hende det forstyrrer effekten av andre produkter. Jeg tror det vil være greiest å avslutte det og forvente litt hårtap I begynnelsen, eventuelt påføre det én gang daglig til vi ser forbedring.

Vi vil uansett få vite mer etter hvert som folk deler erfaringer.

Forumstatistikk

Tråder
388
Medlemmer
1.499
Siste medlem
traktortilhenger
Topp