• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Den beste måten å beholde og få nytt hår - Hasson&Wong

  • Trådstarter Agent Angellsen H&W
  • Startdato
A

Agent Angellsen H&W

Hei,

Jeg er rådgiver for en av verdens beste hårtransplantasjon/reperasjonsklinikker.
Minoxil og finasteril er medikamentene som bremser hårtap og i noen tilfeller øker hårveksten. Om hårveksten økes, er individuellt. Jeg vil av personlige erfaringer fra mennesker jeg har sett bruke dem si at det er mer noe som begrenser hårtapet men hvis en først har mistet hår (spessielt i fremre parti på hodet) så er det vanskelig å få et bra resultat uten hårtransplantasjon. Det finnes mye forskjellige lovnadder ute på markedet som sies å kunne virke bra for håret men av alt jeg har sett og prøvt så er det svært lite som egentlig fungerer utenom hårtransplantasjon kombinert med finasteril.

Jeg vil anbefale dere å holde deg borte fra alle norske klinikker når det gjelder hårtransplantasjon. Dette da de ikke klarer å hente nok hår og gi deg et naturlig resultat. Selv mistet jeg 90% av alt håret oppe på hodet og posiedon/masterklinikken sa det ville ta 3 operasjoner og jeg måtte alikevel leve med en måne og masse tid der jeg måtte bruke på å ikke være fornøyd. Så hva er poenget med å fikse håret hvis en ikke kan gjøre det skikkelig. En av bestekompisene mine var hos poseidonklinikken, hos rådgiver og eier av masterklinikken i dag. Resultatet hans var ikke bra og jeg kjenner flere som desverre ikke er veldig fornøyd etter å ha vært der. Resultatene de skaper er muligens bra mht norsk standard. Men ikke la dere lure av reklame og kjendiser som står frem og pynter på seg for de norske klinikkene.

Hvis du vil ha veldig bra hår må du dra der kjendisene i Hollywood drar. Jeg representerer klinikken (i Norge og Europa) som holder til i Canada. Om du seriøst vil gjøre noe med din hårsituasjon kan jeg hjelpe deg. Du kan få se venner av meg, andre kunder og mitt resultat før og etter. Du kan få alle rådene om hva som er mulig og hvordan du kan beholde og fornye håret naturlig.
For å si det sånn: Jeg har gått igjennom alt av behandlinger: arcon, vitaminer , mineraler, naturprodukter, hud og hårleger, recrea forte , minoxil, finasteril, regenix som matthev mcconey (kjendis) hevder skal funke. Jeg kan si deg hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Klinikken jeg representerer vil ikke ta imot kunder om de ikke er sikker på at du får et bra resultat, de er prisvinnende og pioneer av teknikken de bruker til å oppnå utrolige resultater. Om du vil ha et varig bra resultat kan jeg hjelpe.

Viser til hjemmeside til klinikken:

www.hassonandwong.com

Vennlig hilsen

Rådgiver Hasson&Wong
Thomas Angellsen
 

Finn93

Meldem
Hei!

Vet du om det er mulig å transplantere skjegg til hodet? evt ved hjelp av FUE. Siden jeg har utrolig mye skjegg under haken og på halsen.
 
T

Thomas Angellsen

Hei Finn,

Du kan kontakte meg per Mail : thomas@hassonandwong.com

Svaret på spm ditt kommer helt Ann på din situasjon. Det er mulig. En foretrekker å bruke hår fra hode.

Ytterligere info kan fås om du ønsker det. Jeg skal ha konsultasjon i Oslo 11-12 juni. Har noen ledige timer.

Mvh

Thomas


Hei!

Vet du om det er mulig å transplantere skjegg til hodet? evt ved hjelp av FUE. Siden jeg har utrolig mye skjegg under haken og på halsen.
 

Topp