• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Div oppdateringer

Jens86

Administrator
Det blir i skrivende stund gjort diverse oppdateringer på siden - siden vil muligens ikke fungere optimalt de neste par timene.

• Jens86

Administrator
    Sånn. Da er det meste klart. Det vil bli små endringer, men ikke noe som vil påvirke brukervennligheten i stor grad. Håper dere liker dette bedre - målet var å få bort "rot". Tar gjerne i mot innspill :D

Jens86

Administrator
    Jeg liker dette bedre, men noe jeg har synes hele tiden er at bredden på forumet er for stor. På PC-skjermer er det plagsomt å måtte lese så "bredt" - hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg bruker også telefonen min i stor grad når jeg surfer, og sidene her er ikke responsive.. Er det noe som kommer? Jeg savner også å se når siste post ble gjort i raden til høyre på hovedsiden. Men på en annen side så liker jeg den bedre slik den ser ut nå..

Jens86

Administrator
    Hairloose skrev:
    Jeg liker dette bedre, men noe jeg har synes hele tiden er at bredden på forumet er for stor. På PC-skjermer er det plagsomt å måtte lese så "bredt" - hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg bruker også telefonen min i stor grad når jeg surfer, og sidene her er ikke responsive.. Er det noe som kommer? Jeg savner også å se når siste post ble gjort i raden til høyre på hovedsiden. Men på en annen side så liker jeg den bedre slik den ser ut nå..
    Nå har jeg endret det så alle boksene på sidene er med hele tiden. Da blir forumet "smalere". Vet ikke om jeg liker det bedre.. Men kan la det stå sånn en stund og se :) Jeg har også linket til amazon hvor man kan kjøpe minoksidil til en latterlig billig penge, samt dermaroller. PS: Dette er affiliate-lenker.

Finasteride

Supermoderator
    Jens86 skrev:
    Hairloose skrev:
    Nå har jeg endret det så alle boksene på sidene er med hele tiden. Da blir forumet "smalere". Vet ikke om jeg liker det bedre.. Men kan la det stå sånn en stund og se :) Jeg har også linket til amazon hvor man kan kjøpe minoksidil til en latterlig billig penge, samt dermaroller. PS: Dette er affiliate-lenker.
    Kult at du kan lage nyttig "reklame". Satser på du kommer til å oppdatere forumet med norsk språkfil også en gang :p. Personlig liker jeg websider som er oversiktlige som denne, og ikke denne: www.arngren.net

Er ekstra kult når alt funker fint på iPad, uten for mye unøvendige infobokser. Stå på Jens, dette kan du.

Topp