Vis vedlegget 3261
En som hadde samme spørsmål som ble stilt her og vedkommende fikk dette i retur med teksten "Vi teller grafts og ikke hår, så vi skaper naturlige hårlinjer og store, tette områder bra.
Markedsføringsloven ganske streng. Men her har du ett bilde fra 14 dager etter."
Hva tenkes?
Vanskelig å si noe utfra det bildet der, kvaliteten på bilde er ikke det beste og lyset gjør det vanskelige å tyde uttakene. Sammenlign gjerne hvordan hun har tatt ut hårene med bilde fra google, søk opp "unsafe donor area", det kan blant annet gi deg et svar på legens erfaring og vurderingsevne.
Personlig ville jeg nok ikke valgt å operere hos henne. Hvis de faktisk gjør store inngrep, feks 3-4k grafts, må hun ha et team rundt seg. Det er ikke realistisk å gjøre alt det alene, spesielt ikke her i Norge for den prisen hun tar. Med tanke på prisen så mistenker jeg at billige teknikere er involvert, og hvis det er et team involvert, blir det fort spørsmål om hvor erfarne de er, og hvordan oppgavene faktisk fordeles. Som nettsiden deres selv sier har hun overvåket 1500 hårtransplantasjoner, regner med dem henter teknikere og hun "overvåker" (hva det nå enn betyr)
Jeg har sett en del resultater fra folk som ønsker å være anonyme, blant annet fra norske "billig" klinikker, og det er dessverre svært dårlig arbeid hos de fleste. Hvis du skal punge ut 40-70k hadde jeg heller dratt til Tyrkia til feks fuecapillar, enten hos Gur eller Turan. Disse finner du nok selvstendig reviews om på nettet.
Hvor mange grafts er det du trenger? Ser en stor behandling hos henne koster 60k
kilde.