• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Dr. Wong / 5,783 Grafts / FUT Repair / 1 Session / 7.5 months post-op

Thomas M. Angellsen

Aktivt Medlem
Hasson and Wong er en high end klinikk rettet mot dem som vil ha kvalitet og som har gjort research. Som med en kirurg, en kirurg er ikke en kirurg. Det er grader av dyktighet. De som har fått ok, middels til dårlig hårtransplantasjon har fått det pga legen. Det er et vanvittig tall av operasjoner som er gjort og som har gitt lidelse til pasienten.
 

Thomas M. Angellsen

Aktivt Medlem
Jeg mottar mange henvendelser fra mennesker som ønsker hårtransplantasjon men som ikke har fordypet seg i dette.
Ikke for å være arrogant, men da avslutter jeg praten fordi det bli å diskutere med en som ikke vet noe og det er misbruk av min og deres tid. Jeg ber dem gjøre research. Gjør de research, så kommer de tilbake.
Grunnen til at Hasson and Wong er et tilbud er fordi jeg og noen andre gjorde denne researchen for mange år siden..

Det er en av verdens beste klinikker, med reisende fra 70 til 80 land, alltid ventetid, leger som har stått for innovasjon innen industrien og som hele tiden er nysgjerrige og konkurrerer om å levere bedre resultater


Hårtransplantasjon er ingen quick fix med å bare velge en klinikk. Det krever grundig research. Jeg brukte 6 år fra jeg oppdaget klinikken til jeg satt i operasjonssalen på Hasson and Wong. Andre venner og kjente tenkte at hår er hår og var betraktelig mindre skeptisk enn meg og de kastet seg ut i det hos diverse klinikker. I dag er de enten ikke fornøyde eller så har de vært til Repair hos Hasson and Wong.

Ja det er en high end klinikk, ja de har konsistente gode resultater til forskjell fra andre som kun bruker de beste resultatene i markedsføring.
Ja de behandler alle likt.
Ja de har en rekke kjente navn, kjendiser innen flere industrien. Jeg kan ikke gå ut med disse navnene, utenom Patrice Evra.
Google og se hva dere finner.


Jeg tilbyr å kjøre konsultasjoner i Oslo og Skype konsultasjon (mot en kostnad som fås tilbake om en velger å booke)

Under Konsultasjonen vil du få informasjon om det aller meste om en hårtransplantasjon, om du er en god eller dårlig kandidat, Dr Hasson eller Dr Wong sin vurdering, og forventninger opp mot realisme og mye mer.

Ønsker deg en fin dag!

Mvh
Thomas
Regional Manager
Hasson and Wong
 

Topp