• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Er jeg en god kandidat for hårtransplantasjon? Mann 30, diffus topp.

liam

Nytt Medlem
Jeg er en 30 år gammel mann med diffust hår i toppen og bak. Jeg har hørt fra noen kirurger at hårtransplantasjon med mitt nåværende hår ikke anbefales fordi det kan skade de andre hårsekkene.

Jeg har brukt minoxidil i omtrent et år og finasterid topikal i omtrent 4–6 måneder. Det har vært litt av og på, men jeg har sett fremgang på tykkere hår. Jeg tror ikke det blir tykkere enn dette?

Jeg har også tatt en hårtatovering SMP, og lurer på om dette kan påvirke legene som jobber med hodebunnen min, og de vet ikke hvor de skal plassere hårsekken fordi det er tattovert?

Har noen av dere gjort noe lignende for å få fyldigere/tykkere hår, og det har fungert?

Vedlegg

om785

Moderator
Vanskelig å se hårtapet ditt, tror om du styler håret riktig er det ikke nødvendig med operasjon. Smp har ikke noe å si, legen bruker kamera/luper for å se hvor det ikke er hårsekker. Problemet med smp er at over tid blir det misfarget og du kan miste illusjonen som smp skaper.

Topp