• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bilder Erfaring fra hårtransplantasjon i Tyrkia

ifresh

Nytt Medlem
Hei alle sammen!

Jeg vil gjerne dele min erfaring med min hårtransplantasjon i Tyrkia. Først ønsker jeg å presentere meg litt. Jeg er 41 år gammel mann. Etter en del nett-søk bestemte jeg meg å dra til Tyrkia for å gjennomføre en hår-transplantasjon på 4040 grafts. Hår-transplantasjonen ble gjennomført 16.06.2016 i Istanbul. Det har gått 6 måneder nå. Jeg er fornøyd med resultatene. Skal begynne med bildene fra første 6 måneder, og oppdatere dere med bilder hver måned. Spør hvis dere lurer på noe.

Hilsen Ivo
 

Vedlegg

Finasteride

Supermoderator
Takk for at du deler din erfaring. Hvem tok du hårtransplantasjon hos? Reiste du hjem rett etter operasjonen med bandasje på hode, eller var du der nede noen dager før du reiste hjem? Tar nok 9-12 mnd før du ser det "ekte resultatet". Hold oss oppdatert.
 
I

Ivo

Takk for at du deler din erfaring. Hvem tok du hårtransplantasjon hos? Reiste du hjem rett etter operasjonen med bandasje på hode, eller var du der nede noen dager før du reiste hjem? Tar nok 9-12 mnd før du ser det "ekte resultatet". Hold oss oppdatert.
Hei, Finasteride .

Jeg tok min hårtransplantasjon hos dr.Demir (Tur-hair). Jeg synes at denne legen er veldig flink i sinn jobb. Jeg ønsker å si ifra at jeg opprinnelig kommer fra Bulgaria, og har bodd i Norge siden 2008. Jeg har kombinert min sommerferie i Bulgaria med denne behandlingen. Først tok jeg fly fra Oslo til Varna (min fødselsby), så tok jeg en buss fra Varna til Istanbul dagen etter. Jeg var fire dager totalt i Istanbul.

Den første dagen (onsdag 15.06.16) fikk jeg blodprøver og undersøkelser av håret. Min transplantasjon tok plass den andre dagen (16.06.16). Operasjonen varte i ca.8 timer med to 5 min. toalettpauser og en 20 min. lunsjpause. Den tredje dagen (17.06.16) ble det dag bare for å slappe av. Den siste dagen (18.06.16) hadde jeg time hos legen for informasjon om hårvask og bruk av medisiner. Legen tok av bandasjen og vasket forsiktig mitt hår for første gang. Jeg fikk utdelt kostnadsfritt hårlotion og hårsjampo SEBAMED. Jeg reiste hjemover (Varna) 18/06 rundt kl.20. Jeg var i Varna ca. 1 måned før jeg reiste tilbake til Oslo.

Hilsen, Ivo :)
 

ifresh

Nytt Medlem
Hei igjen,

Jeg deler bilder fra to ulike perioder - tre bilder er fra 03.februar 2017 (7 og 1/2 mnd) og fire bilder er fra 17.februar 2017 (8 mnd).

Hilsen, Ivo
 

Vedlegg

Sist redigert:

ifresh

Nytt Medlem
Jepp, jeg er ganske fornøyd, og jeg gleder meg til neste fire måneder. Det er fortsatt noen områder som kan forbedres, men hvis jeg sammenligner før og nå, da er det bare positive forandringer.
 

Santander

Nytt Medlem
Jøss, det var lovende. Jeg skrev med Tur-Hair igår via facebook, veldig god pris på 2500euro unlimited grafts,
med opphold.
Å han var lisensiert. Jeg ser tyrkia hårklinikken på facebook arrangerer turer for 25000kr inkl fly.
Men noe spes mye info om doktoren eller før og ette bilder finner man ikke av tyrkia hårklinikken.
 

ifresh

Nytt Medlem
Ja, det var det. Jeg synes at legen er veldig flink i jobben sin. Han har selv lagt hullene for hårsekkene mine, og var imøtekommende og tilstedeværende. Jeg deler mere bilder i perioden fra måned 9 og fra måned 10. Neste uke blir det markert måned 11. Da sender jeg bilder igjen. :)
 

Vedlegg

ifresh

Nytt Medlem
Jepp, alt går fint. De fleste av mine hårsekker var med 2-3 eller flere hår. Skal dele noen bilder snart.
 
H

Harald

Hei,
Vil bare si det fins utrolig mange bra steder for hårtranplatasjon jeg Hår hvert 2 hanger på 2 forksjelig steder
å har fått totals 7100 grafs (max) bet.første gang 22.500,- (3dager)Andre gang 16000,-(2dager)
Istanbul er sansynligvis verdens ledende ang hårtranplatasjon.

Meget fornøyd
 

Topp