• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Erfaring med Dr. Acar, Cosmedica

MPB

Nytt Medlem
Heisann

Jeg skal snart reise til Tyrkia for å få utført en transplantasjon med 4000 grafts. Jeg valgte ut klinikken Cosmedica i Tyrkia hos Dr. Acar.

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med denne legen og klinikken ? Hvordan er erfaringene deres i Tyrkia generelt ? Lurer spesielt på hvordan dere betalte, var det cash, med kortet ? Lurer på mtp om jeg skal drasse rundt med masse sedler eller ta ut i bank der nede

haagens

Nytt Medlem
Heisann

Jeg skal snart reise til Tyrkia for å få utført en transplantasjon med 4000 grafts. Jeg valgte ut klinikken Cosmedica i Tyrkia hos Dr. Acar.

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med denne legen og klinikken ? Hvordan er erfaringene deres i Tyrkia generelt ? Lurer spesielt på hvordan dere betalte, var det cash, med kortet ? Lurer på mtp om jeg skal drasse rundt med masse sedler eller ta ut i bank der nede
@Oddnodd har vært der.
Han har god erfaring derfra. Les om hans erfaringer!

Oddnodd

Nytt Medlem
Hei.
Eg har vert der ja. Har bra resultat så langt.

Eg hadde med meg euro nedover ja. Trur dei liker det best viss ikkje eg hukser feil. Eg hadde en VIP med acar som gjorde deler av operasjonen. Profesjonelle folk. Du blir en av ca 3-4 stk samme dag. Fint hotell du bor på å du blir kjørt både til å fra flyplassen og klinikken når du er der.

Ligger en tråd her med bilder osv av mitt resultat.

Enesten eg har erfart nå den siste mnd er hvor viktige både minoxidil og finasteride er, da eg mistet en del av mitt eget hår i en kjempe fart nå. Mulig dårlig minoxidil frå ebay, eller at kroppen ikkje tok opp min min/fin 0.1% blanding. Uansett alle som har mer hårtap i vente må ta minimum finasteride før og etter tenker eg er viktig

Lykke til trur du blir fornøyd masse gode resultater frå den klinikken der, :)

Topp