• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Erfaring med Hasson and Wong

huffbrim

Nytt Medlem
Stor takk for at du deler din historie. Hvis jeg kan være så freidig å stille noen spørsmål, så lurer jeg på.

1) Jeg har vurdert SMP i hårroten, for å skape illusjonen av tykkere hår. Likedan som i YouTube-videoen sin, så skimter man issen min, særlig hvis det er sterkt lys eller blitz. Hvis du har gjort deg tanker om dette, er du for eller imot kombinasjonen SMP og HT? Jeg vet ikke hva som er best, og spør ikke for å dytte løsninger på andre, men rett og slett for å lære.
2) Når de transplanterer med høy tetthet, bruker de da FUE eller FUT?
3) Før transplantasjonen. Noen tegner rette linjer, andre tegner ruglete stiplede linjer. Jeg antar at ruglelinjene blir tegnet for å få et mer naturlig resultat. Har du noen tanker om fordeler og ulemper ved rette vs. stiplede linjer for hvor håret skal?

Hei =)

Mange gode spørsmål. Jeg kunne tatt dette over telefon en dag.

Kort.

1)både og. Er en midlertidig stabil prosess.

2) begge metoder. Går på grafts, ikke metode. FUE kan gi 20% mer tetthet vs FUT i noen tilfeller

3) viktigste er lege, alle er forskjellige

huffbrim

Nytt Medlem
Takk, takk. Kult om vi kan chatte her inntil videre.

Jeg var kanskje klønete i spørsmålene. SMP-greia, det er jo sånn tatovering på issen, for at issen ikke skal synes. Jeg vet at noen hårtransplantører kjører den kombinasjonen. HT først, så SMP. Eller var det omvendt.

De issene nedenfor har bare SMP, ikke hårtransplantasjon. Men – hvis jeg har forstått det rett – så synes ikke issen særlig godt hvis man har SMP under et noenlunde fyldig hårtransplantert hår.

2) Tetthet er innmari viktig for meg. Nyttig info, så takk!

Topp