• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Erfaring med Masterklinikken

Techno87

Nytt Medlem
Hei folkens!
Dette er mitt første innlegg(var ikke klar over at det fantes et forum angående hårtransplantasjon)

Jeg fikk utført HT hos Masterklinikken november 2018. Jeg hadde fått store viker som hadde blitt svært tydelige med årene. Nå vet jeg ikke hvor mye jeg fikk satt inn, skulle sikkert visst det, men visste og vet lite om dette,foruten at det fantes et par slike klinikker i Oslo. Jeg betale 38.000,- var det vel og han som gjorde det var fra Hellas som flere nevner her. Jeg fikk også en etterbehandling i mai 2019 da jeg ikke synes det var tett nok!(gratis) leser her først nå, at det ikke er mulig å få det sånn veldig tett..
Bilde nr1 er fra samme dag HT i ble utført i 2018, de andre er fra idag 31.03.20

Nå begynner jeg sånn smått å miste hår mitt oppå foran, så jeg må vel ta en ny HT snart.
Noen gode anbefaler? Eller er Masterklinikken å foretrekke? Hører mye negativt om klinikken her, så kom gjerne med forslag til andre

Vedlegg

Jens86

Administrator
Hei og velkommen hit :D

Flott med en erfaring fra Masterklinikken, det er mange som spør om det her inne.

Hvordan var prosedyren hos dem? Var det vanskelig å få en gratis transaplantasjon til?

Techno87

Nytt Medlem
Takk for det :)

Prosedyren var veldig fin og enkelt. Hadde ført en konsultasjon, deretter ble det satt opp en tid (var vel et par mnd ventetid) Kom på morgenen, fikk et eget rom med en god frokost, hele prosessen tok cirka 6 timer, inkludert 45 minutter lunsj.
Fikk deretter instruksjoner på hva jeg skulle gjøre, og ikke gjøre, samt saltvann som skulle sprayes på hver halvtime i en uke.
Jeg ble svært godt fulgt opp de første ukene, så følte med meget godt ivaretatt!

Synes resultatet etter 8 mnd var helt OK, var misfornøyd med tettheten foran, ringte deretter til klinikken og sendte bilder. De tok kontakt på nytt og jeg fikk en ny time uten at det var noe spørsmål.
Nå har det gått 1 år siden sist, og er forholdsvis fornøyd med resultatet (Kunne tenkt meg at det var ENDA tettere, men har skjønt at det er vanskelig få til.
Trenger nå påfyll på midten foran, men tror jeg ønsker å vente litt til det har stabilisert seg litt.

Jens, har du erfaring med andre klinikker i Norge som er å anbefale?
Det jeg liker med Masterklinikken er at man slipper å shave hodet, jeg har langt, krøllete hår og overgangen til helt kortklipt hadde nok blitt for stor :)

Topp