• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Erfaring med Poseidonklinikken vs andre

Michael85

Nytt Medlem
Hei og godt nyttår.

Er en 35 gammel mann som i starten av 20 årene begynte å miste håret både på toppen og på sidene. Jeg bestemte meg i 2007 å ta en hårtransplantasjon ved Poseidonklinikken. Etter konsultasjon ble vi enige om at vi kun skulle ta kronen på 900 hårrøtter. Resultatet 1 år senere ble lik 0, visuelt så det ikke ut som jeg i det hele tatt hadde gjort en behandling. Jeg tok kontakt med klinikken igjen, men fikk beskjed om at jeg muligens hadde tatt for få røtter, i tillegg mente klinikken at det var en mulighet for at kroppen ikke ville godta røttene? noe jeg aldri hadde hørt om tidligere. Jeg fikk tilbud om å gjøre behandlingen på nytt, men ble skeptisk til både prosedyren og at kroppen ikke ville "godkjenne" flere røtter. Jeg kom senere over Toppik som mer eller mindre har reddet meg i hverdagen og bruker det en dag i dag. Fortsatt vurderer jeg en ny behandling, veien videre er jeg usikker på? Har dere hatt lignende erfaringer? hvilken løsninger har dere gått for?

Mvh Michael

huffbrim

Meldem
Fortsatt vurderer jeg en ny behandling, veien videre er jeg usikker på?
Godt nyttår til deg også! Veien videre, jeg anbefaler å undersøke disse. Ta kontakt med dem for videokonsultasjon. Finn ut hvilken du stoler mest på. Før/etter-bilder på nettsidene deres er vel og bra, men enda bedre er før/etter-bilder fra kunder på nettforum.

Hvis du lurer på å dra utenlands, så tror jeg Bisanga i Belgia vil gjøre en god jobb. Eneste jeg har å utsette på ham er noen resultater jeg synes ser litt snodig ut. Transplantasjoner med nærmest NW0, men uten å transplantere hår til tinningen, som blir ganske unaturlig. Skriv gjerne om tankene dine hvis du går for ny behandling. Jeg tror det er lurt å gjøre det, hvis du har råd.

Topp