danilo.costamagna
Meldem
Hei, jeg ble operert den 21 Januar ved Skandinavisk Institutt klinikken i Oslo. Veldig positiv opplevelse så Langt. Dr Emil er både dyktig, vennlig og ærlig med konsultasjoner. Ved operasjonen ble tatt med FUE metoden ca 4400 graft . Dr Emil selv fokusert på hårlinjen og 2 andre dyktige tekniker som har mer en 15 års erfaringer konsentrert seg antakelig på midtskalpen osv. I mitt tilfelle har jeg nå gått med finastering siden begynnelsen av desember . Jeg er 44 år og mitt hårtap begynt nok på alvorlig når jeg var 30. Operasjonen gikk veldig fint. Relativ lite smerte med lokalbedøvelsen med det gikk veldig fint med resten av dagen. Første fasen er extrasjonen , så en god lunsjpause også selv fasen med å sette graft på plassen. I følge Dr Emil har jeg relativ god tetthet og kvalt i donorområdet. Målet er å se resultat av denne første operasjonen så vurdere etter 10/12 mnd også effekten av finasteride for å vurdere eventuelt videre operasjon ved kronen og evt andre steder hvor det evt trenges mer tetthet. Tegnet hårlignen er konservevativ også for å se resultat av operasjonen , effekten av finasteride o min eventuelt videre hårtap som i følge dr Emil virker relativ stabilt i min alder. Jeg poster nå bilder tatt i dag 7 dager etter operasjonen. Donor området ser ganske bra ut allerede. Jeg er spent med neste fasen med å gradvis fjerne de små skorpene på mottarområdet. Videre blir det nok shedding på de nye hårsekken før det begynner sakte veksten fra 3 mnd.
Jeg kan gjerne poste flere bilder underveis for å se hvordan blir det resultaten . Jeg må også understreker at jeg valgt denne klinikken pågrunnet også det positive intrykket, gode tilbakemelding underveis og ikke minst mener jeg så langt en veldig god kvalitet for prisen. jeg er ingen expert men har sette sikkert mange andre av dere andre bilder og det virker som det kommer til å bli en relativ bra tetthet i fronten og også i midtskalpen.
Jeg kan gjerne poste flere bilder underveis for å se hvordan blir det resultaten . Jeg må også understreker at jeg valgt denne klinikken pågrunnet også det positive intrykket, gode tilbakemelding underveis og ikke minst mener jeg så langt en veldig god kvalitet for prisen. jeg er ingen expert men har sette sikkert mange andre av dere andre bilder og det virker som det kommer til å bli en relativ bra tetthet i fronten og også i midtskalpen.
Vedlegg
-
63 KB Sett: 228
-
57 KB Sett: 229
-
55,1 KB Sett: 220
-
56,1 KB Sett: 210
-
75,7 KB Sett: 201