• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å sjekke ut denne siden med anbefalt lesning, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Innleggene må godkjennes først. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Erfaring med tollvesenet

gms

Nytt Medlem
Bakgrunn:
For å gjøre det utrolig mye vanskeligere for oss her inne, har tollvesenet innførte nye regler/restriksjoner på hva som er lov til å innføre til Norge via netthandel. Les mer:
http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/legemidler-og-kosttilskudd/
http://www.vg.no/forbruker/helse-og-medisin/totalforbud-naa-er-det-ulovlig-aa-bestille-medisiner-fra-utlandet/a/23533936/

Jeg, som veldig mange her inne er interessert i å kunne handle ulike medikamenter, kjemikaler eller kosttilskudd på nettet fordi det er ufattelig mye dyrere her i landet, eller fordi det ikke er mulig å få tak i det i her. Derfor tenkte jeg at alle som har kjøpt noe hår-relatert på nettet etter 1. oktober kan dele sin erfaring i en felles tråd, så vi har et slags oppslagsverk vi kan se i før vi bestiller noe bare for at tollvesenet skal få seg gratis fyringsmateriale.

Fint om de som velger å dele skriver hvilken side de har brukt (evt. kjøper hvis man bruker ebay el.),
dato kjøpt, dato mottatt, hva pakken var merket med (evt. bilde av pakningsinformasjon) og andre relevante opplysninger.

• gms

Nytt Medlem
    Da starter jeg:
    Natrol Biotin 10.000 mcg fra ebay. Husker ikke brukernavn
    Kjøpt: 02.10.2015
    Mottatt: 15.10.2015
    DSC_0405[1].jpg

Finasteride

Supermoderator
    Ble så glad når monsterhotdeals begynte å selge foam igjen at jeg kjøpte også hårshampooen deres. Fikk den selvfølgelig gjennom :) Godt tollvesenet bruker tida si på det som er viktig, og ikke hårprodukter.

A

Andy

Kjøpt 12 måneders forbruk av minox fra monsterhotdeals på ebay. Fikk det uten problemer, merket shampoo som vanlig :)
    Når du bestiller 12 måneders forbruk av minoxidil så går man vel over 300-kronersgrensa og må tollklarere varene? Måtte du betale toll?

Jeg har bestilt 3 måneders forbruk nå fra monsterhotdeals (gikk under 300 kr) for å teste hvordan postgangen blir.

Jens86

Administrator
    Når du bestiller 12 måneders forbruk av minoxidil så går man vel over 300-kronersgrensa og må tollklarere varene? Måtte du betale toll?

Jeg har bestilt 3 måneders forbruk nå fra monsterhotdeals (gikk under 300 kr) for å teste hvordan postgangen blir.
    De merker det med sjampo og setter en lavere verdi. Så for meg har det alltid gått uten noen problemer.

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
    472
    Medlemmer
    1.625
    Siste medlem
    Fiffi
    Topp