• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Erfaringer med Poseidon.

Troll

Nytt Medlem
Hei :)
Har tidligere gjennomført 2 stk HT hos Poseidon med, i beste fall, middels godt resultat.
Flyttet ca 3000 hår. Jeg estimerer at kansje halvparten overlevde.
Fikk generelt sett alt for lite info, følte at de var veldig keen på å få betalt og bli kvitt meg asap.
Legene og sykepleierne er ikke Norsk, og synes de drev å fjaste veldig mye, og virket useriøse.
Mye frem og tilbake vedr. pris.
Har nå fått en mail med tilbud om såkalt NewCell behandling (stamcelle behandling) som er nytt hos Poseidon.
Dette til en pris på kr 20 000 for de som tidligere har gjennomført HT hos de.
Noen som har kjennskap til NewCell/stamcelle behandling btw? Trodde dette var kun på et tidlig forskningsstadium, jfr AHLA.
Da jeg snakket med en Poseidon ansatt (ikke Sten T. Eriksen), da spurte jeg hvorfor det ikke var annonsert på Poseidon.no. Fikk svar at "det var ikke nødvendig".

Konklusjon:
-Jeg stoler ikke helt på de.
-Styr unna, med mindre man er desperat og har prøvd alt annet.
 

Finasteride

Supermoderator
Kanskje de har byttet navn på denne "vaksinen" sin etter å ha lest her på forumet. Du gjør best i å la være å gå til dem. Halvparten er alt for lav yield.

Du kan jo spørre dem om dette er PRP /Acell eller hva som er nytt?
 

Jens86

Administrator
Hør med dem hva som er forskjellen på dette og Acell. De kutta ut acell pga. uteblivende resultater. Kom med tilbakemelding :) Lurer fælt på hva slags "stunt" de prøver seg på denne gangen.
 

Rocky2013

Nytt Medlem
Hei. Jeg tok acell+prp behandling hos Poseidon i desember 2013. Jeg fikk mail fra de angående Newcell, så jeg spurte om hva som er annerledes med den ift Acell. Fikk aldri noe svar.
 

Finasteride

Supermoderator
Nei Poseidon er ikke særlig flinke å svare hendvendelser for tiden. Kjenner "noen" som har spurt om pris og aldri fått svar engang. Mye lettere for dem å lokke til seg folk på konsultasjon, men ikke engang der er du garantert et ærlig svar.
 

Zubzero

Meldem
Anbefaler dere Sten Thure ? skal egentlig til poseidon klinikken vedrørende det dere snakker om her men kanskje jeg bare burde droppe det og heller teste finestraide ( skal til legen på mandag )
 
M

Mr. Lotion

Sten Thure har slutta hos poseidon og startet sin egen klinikk. Masterklinikken heter den. Og stamcellebehandlingen er bare tull. Det er minimalt eller ingen virkning i den. Har selv tatt den. Men finastiride virker. Det i sammen med minoxidil . Men husk at alt håret du får faller av i løpet av noen måneder når du slutter å bruke det. Så det er lurt å tenke seg om før man begynner å bruke disse tingene. Kan jo bli en skikkelig nedtur når alt håret faller av :(
 

Michael

Meldem
Stammcelle(også kalt NewCell eller HydraCell osv. ..)behandlingen funker dårlig og blir "same shit, new rapping".

Mitt råd er da å heller spare pengene til en FUE behandling, for det funker om du fortsatt har greit med donorhår i nakken og over øra.

Eneste medikamenter som (etter min personlige mening) funker er Fin, Min og Keto (de tre store).

/M
 

Topp