• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å sjekke ut denne siden med anbefalt lesning, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Innleggene må godkjennes først. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Erfaringer med PRP / Platelet Rich Plasma?

Nysgjerrig

Nytt Medlem
Hei, forsøker meg i denne gruppen i håp om litt input. Kanskje jeg som ikke søker godt nok på forumet eller leter riktig plass - men er det noe erfaringer/tanker rundt PRP på forumet?

Driver å sjekker litt rundt HT og i den anledning kom dette opp som en middel på veien.

• om785

Nytt Medlem
    Lite forskning rundt det, hudlegen jeg var hos var veldig skeptisk til selve behandlingen. En ting du bør legge merke til er at ingen av klinikkene tilbyr garanti rundt prp behandling noe som tyder på at den har veldig lite effekt/eller ingen effekt. Ville heller anbefalt deg å spare pengene til HT. Eller bruk minoxidil/propecia som faktisk funker (avhengig av hårtap etc)

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
    472
    Medlemmer
    1.625
    Siste medlem
    Fiffi
    Topp