• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Flass

• Trådstarter Oslohei
  • Startdato
O

Oslohei

Etter at håret mitt blir langt med bruk av recrea forte føler jeg at hele hodebunnen er full av flass. Vet noen hva man kan gjøre for å unngå det?

Jens86

Administrator
Nei det har jeg ikke.
Men bruker ikke noe spesiell shampoo mot flassen. Kan det være grunnen? Og eventuelt hvilke shampoo anbefaler dere?
Jeg bruker Fungoral, det hjelper mot kløen mange har.

Mange får en del flass av minoxidil i linimenform. Men jeg tror ikke det nødvendigvis er flass, jeg tror det er mye rester av minoxen. De som bruker skum sier ofte det hjelper, uten at jeg har prøvd det noe særlig selv.

O

Oslohei

Jeg bruker Fungoral, det hjelper mot kløen mange har.

Mange får en del flass av minoxidil i linimenform. Men jeg tror ikke det nødvendigvis er flass, jeg tror det er mye rester av minoxen. De som bruker skum sier ofte det hjelper, uten at jeg har prøvd det noe særlig selv.
Hvor ofte bruker du fungural? Og hvordan bruker du det?

Jens86

Administrator
Hvor ofte bruker du fungural? Og hvordan bruker du det?
Bruker det ganske sjeldent, da jeg ikke har noe særlig problemer med hodebunnen, men før brukte jeg det sånn som det stod på pakningen. 1-3 ganger per uke, lot det virke 5 min før jeg skylte det ut (hvis jeg husker rett).

Forumstatistikk

Tråder
388
Medlemmer
1.499
Siste medlem
traktortilhenger
Topp