• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Gjennomført hos Akacia, og spørsmål om operasjon av krone

Hairtransplant82

Nytt Medlem
Hei, gjennomførte i slutten av september en operasjon hos Akacia på 3500 hårsekker. Veldig fornøyd med gjennomføringen, profesjonelt team og hyggelige folk som jobbet der. Var også på første prp etter operasjonen nå på fredag som var, der legen (gjort på klinikk i Oslo) mente at det hele så veldig bra ut. Veldig spent på hvordan det blir etter hvert. Noe trekk til Akacia for å være dårlige på kommunikasjonen, spesielt på mail, men regner med at det går seg til om man bare "maser." Interessant nok fikk man ikke vite noe om at det blir anbefalt fem prp-behandlinger etter operasjon, som gjør det hele enda litt dyrere, men det går seg for så vidt til.

Jeg har lest en del her inne tidligere, og det var også det som gjorde at jeg valgte Akacia. Operasjonen jeg tok nå var i front, men skal jeg bli helt fornøyd, så må jeg tilbake for å fylle på kronen om cirka ett år. Har hørt at det kan være vanskeligere å tette kronen. Har sett en del på før -og etter-bilder som er lagt ut på hjemmesiden deres. Synes ikke, utfra bildene på hjemmesiden deres, at resultatene for kronen ser så voldsomt bra ut. Lurer derfor på om det er noen her inne som har operert kronen hos Akacia, og eventuelt hvor fornøyde dere er med resultatet?

Ser for øvrig knallbra ut de fleste bilder/videoer av folk som er operert på fronten, så jeg er veldig spent på resultatet om noen måneder :)

Topp