• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Gutt på 23 år som tror han mister håret :/

Altforhåret

Nytt Medlem
Heisann.

Har lagt merke snaut 1 år jeg har mistet mye hår i dusjen og på puten. Har en familie med sterkt hår på min fars side og mors. Jeg lurer derfor om dere kan hjelpe meg med å se på bildene om dette er utvikling til arvelig hårtap . Har vært noen år med en del stress på jobb og privat. Har også fått diagnosen IBS (kroniskmagesykdom) for snaut 2 år siden. Setter veldig stor pris på alle svar, siden håret mitt betyr veldig mye for meg :) Da vil jeg begynne så tidlig som mulig på behandling mot hårtap.

20200805_230937.jpg Screenshot_20200805-231809_Video Player.jpg 20200805_230946.jpg

Jens86

Administrator
Hei og velkommen! Det er vanskelig for oss å svare på det kun ut i fra bilder.

Jeg er ingen lege, men synes det ser ut som vanlig hårtap. Men du burde gå til en lege eller hudlege. Stress kan være en faktor, IBS kan jeg ikke noe om. Er det vanlig å miste håret i forbindelse med det?

Topp