• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hår transplantasjon hos Dr. Erkan Demirsoy(Armamed klinikk).

Ismo

Nytt Medlem
Jeg er en 46 år gammel mann som begynte å miste håret i 2009 til 2010. Jeg vet ikke hvorfor jeg mistet håret i løpet av den perioden. Det har alltid vært min drøm å få en hår transplantasjon, og nå er jeg klar for det.

Etter noen søk på leger og klinikker på nettet valgte jeg å dra til Tyrkia hos Doctor Erkan Demrisoy for å utføre en hår transplantasjon på mellom 3000 og 3500 graft for å fylle templer og senke hårline.

Hvorfor valgte jeg legen Demisroy?
1- Dr.Erkan Demirsoy utfører hårkirurgi omtrent i 15 år. Han har vært medlem av International Society of Hair Restoration Surgery (ISHRS) siden 2003.
2- Han markedsfører ikke like hardt som andre leger og klinikker.
3- Dr. Demirsoy selv utfører mer enn 70% av arbeidet. Planlegging av hår transplantasjon, hårdlinjedesign, draft ekstraksjon og kanalåpning utføres av Dr. Demirsoy.
4- Dr. Demirsoy tar bare en pasient om dagen, noe som betyr at omsorgen hans bare skulle være for meg den dagen.
5- Han har ikke mange resultater på Internett fordi han bare tar en pasient om dagen, tror jeg. Men alle resultatene hans som jeg sjekket på mange nett forumer var veldig bra.

Jeg er glad for å møte den flotte Dr. Demirsoy neste uke.

Jeg kommer til å oppdatere deg med bilder hver tredje måned.

Vedlegg

Ismo

Nytt Medlem
Man betaler først 500 euro som depositum. Resten betaler man på klinikken. Det er lang kø også, man må vente 2 måneder etter å ha betalt depositum.

Ismo

Nytt Medlem
Hei alle sammen!
Det er gjort!! 2914 grafts FUE-metode
Hadde operasjonen min 25.oktober 2019, jeg tar bare Biotin vitamin.
Det var ingen smerter, bare de tre første minuttene og alt var bra.
Doktoren og teamarbeidet hans ser veldig rene ut, profesjonelle og de er også vennlige. Jeg følte at jeg var i trygge hender. . Min erfaring med lege og teamet hans var virkelig perfekt. Doktor assistent Muzzafer er også en veldig hyggelig person. Han kan snakke engelsk og tysk. Han svarer alltid på spørsmålene før og etter operasjonen. Han ordner hotell og transport også.
Da jeg sendte bildene mine på konsultasjon, anbefalte legen 3000-3500. Jeg fikk 2914 grafts. Legen sa det er nok.
consultation, hår line design, hårklipp og kirurgi tok 9 timer fra 8:30 til 17:30. Det var 20 minutter lunsjpause.
Jeg er veldig glad for den nye hår linjen min og kan ikke vente på resultatene om 6 måneder.

Vedlegg

Ismo

Nytt Medlem
Hei.
I dag er det 3 måneder siden min hårtransplantasjon. Alt fungerer bra. Ingen komplikasjoner bortsett fra et par kviser.

Vedlegg

Mons79

Meldem
Hei alle sammen!
Det er gjort!! 2914 grafts FUE-metode
Hadde operasjonen min 25.oktober 2019, jeg tar bare Biotin vitamin.
Det var ingen smerter, bare de tre første minuttene og alt var bra.
Doktoren og teamarbeidet hans ser veldig rene ut, profesjonelle og de er også vennlige. Jeg følte at jeg var i trygge hender. . Min erfaring med lege og teamet hans var virkelig perfekt. Doktor assistent Muzzafer er også en veldig hyggelig person. Han kan snakke engelsk og tysk. Han svarer alltid på spørsmålene før og etter operasjonen. Han ordner hotell og transport også.
Da jeg sendte bildene mine på konsultasjon, anbefalte legen 3000-3500. Jeg fikk 2914 grafts. Legen sa det er nok.
consultation, hår line design, hårklipp og kirurgi tok 9 timer fra 8:30 til 17:30. Det var 20 minutter lunsjpause.
Jeg er veldig glad for den nye hår linjen min og kan ikke vente på resultatene om 6 måneder.
Hvor mye måtte du gi for dette?

Topp