• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hår transplantasjon. Hvor/kvalitet/pris - Hvor mange grafts?

Toren

Meldem
Hei
Jeg vurderer hårtransplantasjon, har sett litt rund meg er i Oslo, men syns det uhyrelig dyrt, er det noen som kan anbefale evt. i utlandet og noen som har erfaring som kan se ut fra bilde hvor mange grafts jeg trenger
Har du spurt Akacia om pris?

Skafti

Nytt Medlem
Ser ut på lignende bilder at jeg må ha ca 3500 hårsekker flyttet som jeg så på Akacia, det er da 70.000 iht prislisten der.

Toren

Meldem
Ser ut på lignende bilder at jeg må ha ca 3500 hårsekker flyttet som jeg så på Akacia, det er da 70.000 iht prislisten der.
3500 grafts får du til 50-55000 hos Akacia. Send bildene dine til Jan Reidar på Akacia Medical i Sarpsborg, så får du kjapt svar. Jeg tok HT der i fjor, og er blitt kjempefornøyd!! Anbefaler deg på det sterkeste å snakke med Jan Reidar!

Fredrik - BHR Clinic

Anbefalt av AHLA
Hej Skafti, vill du ha ett utlåtande av oss? Isf behöver du komplettera med:

1. Bilder på givarområde (sidor och nacke)
2. Din ålder
3. Tar du hårmedicin?
4. Hur ser håravfallet ut i släkten?
5. Målet med din transplantation?

Skicka detta till fredrik@bhrclinic.com så får du en kostnadsfri bedömning i samråd med Dr Bisanga.

Fredrik - BHR Clinic

Anbefalt av AHLA
Du tar med den info du vet på både mor och far sidan. Kanske har du jämfört dig med en äldre släkting, noterat när denne tappade hår och sett att håravfallet liknar ditt? Far, morfar, farfar osv. Alla du kan komma på som kan ge vägledning om din hårsituation. :)

Topp