• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

hår transplantasjon Tyrkia Hair of Istanbul

Hei, jeg har tatt meg turen til denne klinikken i Tyrkia, bestemte meg for å gå for det i og med at de legger ut masse bilder på Instagram hvor de har gode nok resultater utifra det jeg har sett av de. Samt en britisk kjendis var på samme stedet og hår linjen hans ble ganske så bra. Legger ved bilder under. Det er satt inn 4500-800 grafts. dette er min andre HT da jeg tok hår linjen en gang tidligere. så da fylte jeg på det der pluss over alt. men fokuset er da satt på fremsiden av håret for å få det mest fyldig her. forså noe bak også. Hva synes dere?
 

Vedlegg

Sist redigert:

krmak

Nytt Medlem
Hvilken klinikk valgte du? Hvordan opplevde du turen/oppfølging osv? Var det leger eller sykepleiere som tok seg av transplantasjonen? Ønsker gjerne mer informasjon :) Lurer selv på å reise til Tyrkia for å gjøre det :)
 
Hei, jeg gjorde det hos "hair of Istanbul" ta deg et søk på instagram så ser du deres arbeid.! Turen var ganske bra jeg reiste ned 3 dager før siden jeg ville se byen og det var verdt det! Jeg ble møtt av deres representanter da og kjørt til hotellet jeg selv bestilte for de 3 første dagene. Her var jeg da frem til jeg dro på klinikken "sin" hotell. Ble selvsagt hentet da også, noe jeg synes var ypperlig service. De er meget imøtekommende og hyggelige og hotellet jeg bodde på mens jeg var hos klinikken var et 5 stjernes hotell med alt man kan ønske seg. Så dagen etter ble plukket opp og kjørt til klinikken hvor det ble tegnet hår linje forså kjørt til sykehus. Selve transplantasjonen ble utført både av lege og sykepleiere. Det var sykepleierne som tok ut grafts og satte inn. Mens legen kom og satte inn hullene som sykepleierene senere fylte på med grafts.! Operasjonen tok hele 10 timer ca.. hvor jeg duppet litt av her og der. forså ble jeg kjørt til hotellet. og de to neste dagene ble jeg da fraktet til klinikken for å sjekke at alt gikk som det skulle. og ta av bandasjen på bakhodet. forså fikk jeg en pose med instruksjoner.. I senere tid har jeg snakket masse med klinikken om diverse ting ang håret osv.. og de er svært behjelpelige. samtidig må jeg sende inn bilder til de etter 10 dager, 1m,3m,6m og 12 mnd. Alt i alt er jeg ganske fornøyd med klinikken
 

krmak

Nytt Medlem
Hvor dyrt ble det? :) Syntes bildene så veldig lovende ut, men tenker det er greit å vite hvilken prisklasse det er i :)
 
Det kom på 2700 euro for alt uten om flybilletten for min del. Det tilsvarer direkte 26000 ca men det er lurt å. Påregne omkostninger ved valutaveksling. Tusen takk :)
 
Vanskelig å si noe om når det skal gro ut, hva sier klinikken selv @hårtaper94 ?

Synes det ser ganske tynt ut for å være helt ærlig.
De sier det ser greit ut, og at det vil bli tykkere så fort alle hårene "spirer" ut. For det er hår som ikke har kommet ut helt enda(hårtuppene har kommet såvidt ut". så jeg er spent men det blir bedre for hver dag som går
 
A

Amir

Hvordan er det med andre klinikker i Istanbul der de tilbyr både hotell +fly og transplantasjon for 2500 euro?
 

Topp