• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårklinikk kommer i Bergen

  • Trådstarter john storlid
  • Startdato

john w. storlid

NHI - Norwegian Hair Implant
Nå har Klinikk Bergen holdt på ca 18 mnd med hårtransplantasjon i Bergen. Vi har gjort stor suksess og våre klienter har nå fått det fulle resultat etter ca 12 mnd som de ønsket. Følg meg gjerne på facebook på siden NHI Norwegian Hair Transplant. Her kan dere følge meg på video etter min siste operasjon som jeg gjorde 18 desember. Ønsker dere å snakke med noen av våre klienter er det noen som er mer enn gjerne villig til å dele sine erfaringer. mail på post@klinikkibergen.no eller tlf 55705601
 

Crine

Nytt Medlem
Nå har Klinikk Bergen holdt på ca 18 mnd med hårtransplantasjon i Bergen. Vi har gjort stor suksess og våre klienter har nå fått det fulle resultat etter ca 12 mnd som de ønsket. Følg meg gjerne på facebook på siden NHI Norwegian Hair Transplant. Her kan dere følge meg på video etter min siste operasjon som jeg gjorde 18 desember. Ønsker dere å snakke med noen av våre klienter er det noen som er mer enn gjerne villig til å dele sine erfaringer. mail på post@klinikkibergen.no eller tlf 55705601
Hei der folkens!
Jeg må vel ha vært en av de første kundene der, faktisk. I slutten av juni 2015 var jeg der. Når jeg nå omsider har kommet meg inn på denne siden, vil jeg gjerne drive litt reklame for Storlid og Klinikk Bergen: Flott at vi har et sånt tilbud på Vestlandet. På meg virket Storlid tillitvekkende - noe Poseidon ikke helt gjorde. Kanskje fordi han har gjennomgått operasjon selv? Jeg fikk en ganske stor operasjon. Jeg hadde ganske lite hår på issen, men greit bak og på sidene. Åtte timer tok det. Greske lege og greske sykepleiere og gresk radio på i bakgrunnen. Vi snakket på dårlig engelsk om den greske gjeldskrisen! Det ble lunch underveis på et eget rom. Storlid serveret god pizza fra en eller annen restaurant i underetasjen. På det private rommet var det et fjernsynsapparat og forfriskninger (frukt og brus og sjokolade). Komfortabelt på en litt hotellromaktig måte. Tilsammen husker jeg den dagen litt som å ha vært på en "annerledes" ferie i Hellas. Men viktigst av alt: Resultatet ble for meg overraskende bra! Torlid kaller en inn til kontroller og sjekker kvaliteten etter ca ett år. Men selv etter dte igjen blir jeg kalt inn til ham. Han virker veldig interessert i hårtransplasntasjon og effektene av dette. Jeg forstår ham litt: Alle som har sett hvilket mirakel det faktisk er å få nytt hår, blri vel interessert i hårtransplantasjon. Jeg gir Storlid min anbefaling.
Hilsen Crine (som betyr "for håret")
 

Topp