• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bilder Hårlogg

alf

Nytt Medlem
Mann 27 her. Har vel hatt diffuse thinning siden jeg var 24, men først i høst at det ble såpass at jeg tenkte på å gjøre noe med det. Foreløpig på Keto og Kirkland, bærer vel på Fin iløpet av våren.

Mange som har det verre enn meg, er egentlig fornøyd bare jeg får fylt inn litt på toppen.

Legger ved bilde med og uten blits, av en eller annen grunn ser det verst ut uten, men men.... planen er å sjekke igjen i februar.

Forresten bra med dette forumet, plukka opp tipset både med Kirkland fra monsterhotdeals og Keto her, og da er det jo relativt billig å få gjort noe med det :). En drøy 500-lapp i halvåret er det absolutt verdt hvis det funker.


Uten blits
IMG_2265.JPG

Med blits
IMG_2255.JPG
 

Finasteride

Supermoderator
Hei og velkommen til forumet. Det som er positivt med diffust thinning er at det tar litt tid før det blir synlig, men ulempen er at når man først ser det så er man kommet langt på vei (Norwood-skalaen). Du har jo fortsatt mye hår igjen så du kan ha god effekt av medisinsk behandling med de 3 store. Vil anbefale deg å gå på finasterid så snart som mulig egentlig, for det er ikke sikkert du får så mange nye hår, men sannsynligheten for å beholde det du har er ganske stor.
 

Jens86

Administrator
Velkommen til forumet! Bra med en ny logg!

Folk som får tynnere hår over hele hodet, slik som deg (og meg), reagerer som regel bedre på medisiner enn de hvor hårfestet kryper lengre og lengre bakover. Så jeg vil tro du kommer til å respondere godt, men kom deg på fin asap!

Har du planer om å legge til noe mer enn fin?

Lykke til, og hold oss oppdatert :)
 

alf

Nytt Medlem
Takker, håper flere og flere legger merke til forumet fremover.

Når det gjelder flere ting i stacken tenker jeg og variere med en shampoo som inneholder piroctone olamine. Tenkte å skrive en egen post på dette stoffet, tror ikke det var her fra før.

Jeg leker også meg tanken på å bestille noe RU og bruke Kirkland som veichle, men syns det er litt dyrt foreløbig... Vi får se hvor godt Fin virker.
 

alf

Nytt Medlem
Liten update fra meg. Begynte med minox i slutten av November, før det hadde jeg vært semi-seriøs med keto. Syns vel jeg har fått bittelitt resultat, legger merke til mange små hvite hår i vikene ihvertfall.

Har somla litt med Fin, delvis for å se hvilke resultater jeg kunne få uten, men også delvis fordi jeg har vært i en prosess med jobbskifte og flytting osv. Det skal snart addes da, sammen med PTO, når jeg bare får anledning.

For de som frykter at minox er stress kan jeg avkrefte det. skummet tørker fort, og funker som en slags hårvoks, håret ser faktisk tykkere ut. Jeg har hatt litt hodepine noen ganger, men det er den eneste bivirkningen jeg har merket.

logg1.jpg
logg2.jpg
 

Jens86

Administrator
Synes det ser ut som du har fått fylt igjen litt i kronen, men vanskelig å se pga. kvaliteten på bildene. :)

Du nevnte i en annen tråd at du hadde bestilt fra Monsterhotdeals, gidder du skrive om det i denne tråden, slik at vi får samlet flere erfaringer?
 
Sist redigert:

alf

Nytt Medlem
Still hustlin cuz. Håret har faktisk blitt så tykt at jeg kan ha
"sveis" igjen :D. Ulempen er at jeg må frem med kammen for å minoxen ned i hodebunnen, men det er helt greit egentlig... tenker å klippe meg om 2-3 uker, blir vel bilder da :)
 

alf

Nytt Medlem
Nja, syns egentlig at de områdene som var tettest først responderer best, men har helt klart hatt effekt.
 

Finasteride

Supermoderator
Nja ... kanskje hvis du mener diffust hårtap uten viker. Hvertfall ingen tvil om at Jens har hatt god suksess, beviset ligger i bildene. De som responderer best skal være de som kun har måne, fordi viker er vanskeligere å gro med medisiner er det jeg har hørt.
 

alf

Nytt Medlem
Ny oppdatering fra meg, og siste gang med kun topicals, ettersom jeg begynte med 1,25 varianten av fin igår. Syns jeg har hatt grei fremgang, men håper selvfølgelig at ting gror igjen enda litt mer nå som jeg kjører fin i tillegg til minox, pto, og keto.



alo1.jpg alo2.jpg
 

alf

Nytt Medlem
Syns det går bra, skal få lagt opp noen bilder etterhvert. Mulig det er innbilning men jeg tror finasteriden ga meg en merkbar dytt i riktig retning. Er veldig spent på åssen det blir etter et år med fin.

Det frister egentlig litt å hoppe på dut en par ganger i uka å, men da må man vel gjøre litt research på gode nettapotek tenker jeg. Vi får se, tror det blir fin only ut 2014, kanskje vi hopper rett på cb istedet?

Såvidt jeg kan se av bildene dine er vi i omtrent samme båt, jeg tror jeg har litt tynnere lugg enn deg @Jens86
 

Jens86

Administrator
Har sett lite resultater av CB så langt. Men spørsmålet er jo som alltid om alle disse som prøve eksperimentelle behandlinger holder på lenge nok. Har følelsen av at de prøver en batch, forventer underverker og quitter etter første batch når de ikke ser noe.
 

Topp