• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Jens86

Administrator
En hårtransplantasjon er et kirurgisk inngrep hvor man flytter hårsekker fra et sted på kroppen til et annet. Det vanligste stedet å ta en hårtransplantasjon på, er på hodet. Da flyttes det som regel hår fra bakhodet og/eller sidene av hodet til de områdene som har blitt rammet av hårtap. Det kan for eksempel være kronen, vikene, hårlinjen eller generelt over hele hodet.

I denne artikkelen går vi gjennom alt som har med hårtransplantasjoner å gjøre: priser, erfaringer, før og etterbilder og en gjennomgang av hvordan inngrepet utføres.

NB: Denne artikkelen er lang. Bruk innholdsfortegnelsen under for å hoppe til det du vil lese om.

Ord og uttrykk

Når man snakker om hårtransplantasjoner, brukes det en del ord og uttrykk. Her forklarer vi de vanligste, som også vil bli brukt i denne artikkelen.

Graft

Et graft er det samme som et transplantat, som har følgende beskrivelse hos Store...

[url=https://xn--hrtapsnett-15a.no/hartransplantasjon/]Fortsett å lese...

Sist redigert:
  • E

EK78

Hei, jeg savner flere erfaringer fra kvinner som har gjennomgått hårtransplantasjoner, har dere noen tips til hvor jeg kan finne dette?

Jens86

Administrator
    Hei, jeg savner flere erfaringer fra kvinner som har gjennomgått hårtransplantasjoner, har dere noen tips til hvor jeg kan finne dette?
    Hei! Det er faktisk ikke noen kvinner på dette forumet som har tatt hårtransplantasjon så vidt jeg vet.

Topp