• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Jens86

Administrator
Å vurdere en hårtransplantasjon er et betydelig skritt for mange som opplever hårtap. Enten det dreier seg om tilbaketrekkende hårfeste, uttynning på toppen av hodet, eller andre former for hårtap, kan en hårtransplantasjon være løsningen mange søker. I denne omfattende guiden skal vi gå gjennom alt du trenger å vite om hårtransplantasjon, fra de ulike metodene til hva du kan forvente av resultater.

Innholdsfortegnelse

Forstå grunnprinsippene ved hårtransplantasjonDe to hovedmetodene for hårtransplantasjonFUE (Follicular Unit...

[url=https://xn--hrtapsnett-15a.no/hartransplantasjon/]Fortsett å lese...

Sist redigert:
E

EK78

Hei, jeg savner flere erfaringer fra kvinner som har gjennomgått hårtransplantasjoner, har dere noen tips til hvor jeg kan finne dette?

Jens86

Administrator
Hei, jeg savner flere erfaringer fra kvinner som har gjennomgått hårtransplantasjoner, har dere noen tips til hvor jeg kan finne dette?
Hei! Det er faktisk ikke noen kvinner på dette forumet som har tatt hårtransplantasjon så vidt jeg vet.

C

Christine

Hei jeg er kvinne 31 år. Plagd med litt hårtap i front etter trikotillomani i barneår. Har tatt en liten hårtransplantasjon hos Poseidon i front og litt i øvre kant av viker. Kan komme tilbake med resultat. Det kan bli spennende å se.

A

anne k

hei
jeg hsr tatt transplant 7 uker siden. ser det er en liten flekk det er vokst masse hår, mens restrn ingen antydning til hår. er det da mislykka?

Topp