• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon hos Istanbul Hair Norge

Stian1

Nytt Medlem
Dag 10 og har vasket vekk skorpen. Jeg la en våt klut med baby sjampo oppå i 30 min, så masserte jeg det vekk i dusjen. Det tok noe tid siden jeg var veldig forsiktig, og skorpene satt godt enkelte steder. Var litt redd for at det ikke skulle gå eller å rive ut noen hårsekker, men det gikk til slutt :p
IMG-1544.PNG IMG-1534.PNG IMG-1551.PNG

Stian1

Nytt Medlem
Hvordan står det til med håret nå? Vurderer selv å ta hårtransplantasjon samme sted som deg. Anbefaler du?
Alt går greit og etter planen med håret, 70-80% har falt av som er forventet. Resten detter vel av ila. april.

Etter jeg tok operasjonen har jeg lest mye og det er noen røde flagg som dukker opp jeg burde stilt spørsmål til i forkant. Mange hårsekker på kort tid veldig rimelig, multi hårsekker i hårlinje. I tillegg gambler du vel på at alt går etter planen, for jeg møtte ny pasient når jeg gikk ut døren etter 3 timer. Men jeg fikk et inntrykk av at de er opptatt av at jeg blir fornøyd. Kan ikke anbefale før etter 9-12 mnd evt. når jeg ser resultatet. For meg er sluttresultatet det eneste som teller.

Vil anbefale deg å lese litt på https://www.hairrestorationnetwork.com/. Det er et forum som denne siden, bare mye større og for hele verden.

Lykke til!

Stian1

Nytt Medlem
5MND OPPDATERING

De første hårene begynte å poppe ut så og si akkurat på 3måneder.
Det er rart å se den nye hårlinjen min etter første frisørtime, jeg er bra fornøyd:D
Donor er jeg veldig usikker på. Jeg prøvde 0.6 for noen mnder siden, synes jeg kunne se det for godt. Ble klippet 1.0 denne gang mener jeg. Men bilder og speile kan bedra, spesielt når jeg ser etter feil. Vi får se hvordan det er når det har gått 12mnd

IMG-2253.PNG
IMG-2251.PNG IMG-2267.jpg IMG-2268.jpg IMG-2278.jpg IMG-2277.jpg Før

IMG-0993.jpg IMG-0996.jpg Etter
IMG-2283.PNG

Will

Nytt Medlem
Hei Stian1. Resultatet ditt ser jo bra ut i bildene. Grattis.

Vil du oppdatere hvordan håret ser ut nå? Og fortelle om du er fornøyd med resultatet og valg av behandlingssted?

Stian1

Nytt Medlem
Hei Stian1. Resultatet ditt ser jo bra ut i bildene. Grattis.

Vil du oppdatere hvordan håret ser ut nå? Og fortelle om du er fornøyd med resultatet og valg av behandlingssted?
Hei. Beklager sent svar. Håret har ikke forandret seg noe siden siste bilder. Det ser noe tynt ut, og stikker litt alle veier når jeg ikke har voks i. Med det er jo klart en stor forbedring fra sånn det var. Håret bak er jeg usikker på. Jeg kan ikke klippe det til mindre enn 1cm da synes jeg det blir for synlig. Jeg vil være litt forsiktig med å anbefale frem til jeg har sett resultatet etter 1år.

Will

Nytt Medlem
Den er grei. Takk for oppdateringen. Vurderer ht i løpet av neste år, så resultater fra folk som allerede har vært gjennom dette er kjekt å få med seg.

estetiskreise

Nytt Medlem
Den er grei. Takk for oppdateringen. Vurderer ht i løpet av neste år, så resultater fra folk som allerede har vært gjennom dette er kjekt å få med seg.
Hei Will når neste år har du tenkt deg?

Er i gang med å arrangere en HT reise til Istanbul i gruppe, hvis du kunne være interessert.

Topp