• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon hos Skandinavisk Hårinstitutt

Ompalompa

Meldem
Nå går det sjukt mye bedre. Emil hjalp meg med skorpene så de er jeg kvitt nå, så det var skikkelig digg. Det som dukka opp under der ser jævla bra ut, skal jeg være helt ærlig. Jeg veit det kommer til å falle av, men jeg har skikkelig trua nå.

om785

Moderator
Nå går det sjukt mye bedre. Emil hjalp meg med skorpene så de er jeg kvitt nå, så det var skikkelig digg. Det som dukka opp under der ser jævla bra ut, skal jeg være helt ærlig. Jeg veit det kommer til å falle av, men jeg har skikkelig trua nå.
Mulig du deler bilde uten skorper? Takk for at du deler.

Ompalompa

Meldem
Her kommer en 3 mnd. oppdatering.

Etter Emil fjerna skorpene mine synes jeg resultatet så fantastisk ut. Uten skorper er det tydelig hvor hårene er plassert og man får et inntrykk av hvordan den nye hårlinjen kommer til å se ut
IMG_6841.jpeg

Men selvfølgelig; dette håret falt ut igjen relativt raskt. Nå etter 3 måneder er noe på vei ut igjen. Det går sakte, og stadiet jeg er på er vel en slags "baseline +" akkurat nå, men jeg har trua. Veldig spent på tiden som kommer.

Dette er hvordan det ser ut i dag:
3 mnd_7251.jpeg 3 mnd_7241.jpeg 3 mnd_7245.jpeg 3 mnd_7243.jpeg

Ompalompa

Meldem
Vanskelig å si ass. Ikke så enkelt å følge egen utvikling ettersom det skjer lite fra dag til dag. Nå har det gått seks måneder og jeg synes fortsatt det er ganske tynt i vikene selv om resultatet rett forfra og litt avstand absolutt ser bedre ut enn før operasjonen. Finasteriden jeg begynte med etter operasjonen har gjort at håret på hele hodet har blitt tykkere. Angrer på at jeg ikke begynte med det tidligere.

Skal ned til Emil en dag i løpet av juni så får vi se hva han tenker

IMG_7844.jpeg IMG_7868.jpeg IMG_7858.jpeg

Sist redigert:

Ompalompa

Meldem
7 måneder nå siden operasjon og tilsvarende lenge på Finasterid . Litt usikker på om det har skjedd noe særlig den siste måneden. Opplever fortsatt at det er tynt i det transplanterte området.

Men; Transplantasjonen gjør nå at jeg er langt mer komfortabel med å ha kort hår. Har klipt meg kort for første gang på lenge, og selv om jeg opplever håret som tynt i vikene kamuflerer i allefall operasjonen hvor glissent det hadde begynne å bli. Håper det tykner til en hel del over de neste månedene.

Her er noen close ups:

Senter.png side.jpeg side2.jpeg

Her er noen tatt litt lenger unna:

Front 1.png Front 2.png Front 3.png

Ompalompa

Meldem
Åssen går det nå?
Jeg har en bra utvikling nå. De dype vikene jeg hadde for 8 måneder siden er fursvunnet som dugg for sola og hårlinja begynner se veldig bra ut. Håper fortsatt på litt mer tykkelse, men du verden, for en forbedring jeg har gjennomgått frem til nå.

Veldig fornøyd med oppfølgingen fra Emil under veis også, det må jeg si.

om785

Moderator
Jeg har en bra utvikling nå. De dype vikene jeg hadde for 8 måneder siden er fursvunnet som dugg for sola og hårlinja begynner se veldig bra ut. Håper fortsatt på litt mer tykkelse, men du verden, for en forbedring jeg har gjennomgått frem til nå.

Veldig fornøyd med oppfølgingen fra Emil under veis også, det må jeg si.
Godt å høre. Del gjerne bilde om du kan.

Ompalompa

Meldem
Det har nå gått rett over et år siden jeg var hos Emil og fiksa vikene. Må si meg godt fornøyd med resultatet. På ettårskontrollen ba jeg Emil sende meg bildene vi tok på operasjonsdagen slik at jeg lettere kunne sammenlikne. Her er et lite utvalg

Operasjonsdagen:

Vis vedlegget operasjonsdagen.jpg

Vis vedlegget operasjonsdagen2.jpg

Vis vedlegget operasjonsdagen3.jpg

Ettårskontroll:

Vis vedlegget 12 mnd.jpg

Vis vedlegget 12 mnd2.jpg

Må innrømme jeg var ganske nervøs før jeg satt i gang denne prosessen. Snakka med mange aktører i bransjen før jeg bestemte meg. Men nå som jeg har vært gjennom det hele angrer jeg på at jeg ikke hoppa i det før.

om785

Moderator
Det har nå gått rett over et år siden jeg var hos Emil og fiksa vikene. Må si meg godt fornøyd med resultatet. På ettårskontrollen ba jeg Emil sende meg bildene vi tok på operasjonsdagen slik at jeg lettere kunne sammenlikne. Her er et lite utvalg

Operasjonsdagen:

Vis vedlegget 2908

Vis vedlegget 2909

Vis vedlegget 2910

Ettårskontroll:

Vis vedlegget 2911

Vis vedlegget 2912

Må innrømme jeg var ganske nervøs før jeg satt i gang denne prosessen. Snakka med mange aktører i bransjen før jeg bestemte meg. Men nå som jeg har vært gjennom det hele angrer jeg på at jeg ikke hoppa i det før.
Nice, naturlig og bra tetthet

Topp