Mulig du deler bilde uten skorper? Takk for at du deler.Nå går det sjukt mye bedre. Emil hjalp meg med skorpene så de er jeg kvitt nå, så det var skikkelig digg. Det som dukka opp under der ser jævla bra ut, skal jeg være helt ærlig. Jeg veit det kommer til å falle av, men jeg har skikkelig trua nå.
Nice, hold oss oppdatert. Du har veldig tykt hår, så tror dette blir veldig bra når alt har grodd ut.Etter fire måneder er det fortsatt litt fremgang. Fra avstand ser det tettere ut enn før operasjonen, men det er opplagt et stykke frem til det virkelig blir tett. Er dog tålmodig og har trua!
Vis vedlegget 2388 Vis vedlegget 2389 Vis vedlegget 2390
Jeg har en bra utvikling nå. De dype vikene jeg hadde for 8 måneder siden er fursvunnet som dugg for sola og hårlinja begynner se veldig bra ut. Håper fortsatt på litt mer tykkelse, men du verden, for en forbedring jeg har gjennomgått frem til nå.Åssen går det nå?
Godt å høre. Del gjerne bilde om du kan.Jeg har en bra utvikling nå. De dype vikene jeg hadde for 8 måneder siden er fursvunnet som dugg for sola og hårlinja begynner se veldig bra ut. Håper fortsatt på litt mer tykkelse, men du verden, for en forbedring jeg har gjennomgått frem til nå.
Veldig fornøyd med oppfølgingen fra Emil under veis også, det må jeg si.
Nice, naturlig og bra tetthetDet har nå gått rett over et år siden jeg var hos Emil og fiksa vikene. Må si meg godt fornøyd med resultatet. På ettårskontrollen ba jeg Emil sende meg bildene vi tok på operasjonsdagen slik at jeg lettere kunne sammenlikne. Her er et lite utvalg
Operasjonsdagen:
Vis vedlegget 2908
Vis vedlegget 2909
Vis vedlegget 2910
Ettårskontroll:
Vis vedlegget 2911
Vis vedlegget 2912
Må innrømme jeg var ganske nervøs før jeg satt i gang denne prosessen. Snakka med mange aktører i bransjen før jeg bestemte meg. Men nå som jeg har vært gjennom det hele angrer jeg på at jeg ikke hoppa i det før.
Min mening er at hårlinjene han lager er på nivå med andre top leger i verden, faktisk bedre enn det mange top leger produserer for tiden. Også opererer han ikke i rader/rows. Er kvalitets arbeid.Norges beste klinikk?