• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Bilder Hårvekst

Alegor

Nytt Medlem
Da har jeg bestilt følgende som hår kur:
Cortaid-Intensive-Therapy-Cooling-2, , natural reservatrol, super bio curcumin 400 mg, emu oil, l arginine 500mg, jarrows l lysine 500 mg og tocomin suprebrio( skal være det samme som toco8). Hva tenker dere om denne hårkuren?

Jens86

Administrator
Da har jeg bestilt følgende som hår kur:
Cortaid-Intensive-Therapy-Cooling-2, , natural reservatrol, super bio curcumin 400 mg, emu oil, l arginine 500mg, jarrows l lysine 500 mg og tocomin suprebrio( skal være det samme som toco8). Hva tenker dere om denne hårkuren?
Hei @Alegor! Hva om du starter en egen tråd i dette forumet med denne informasjonen og noen bilder? Greit å ha en tråd per person :)

dag

Nytt Medlem
Jepp, brukte denne: http://www.amazon.com/Cortaid-Intensive-Therapy-Cooling-2-Ounce/dp/B001E96LZO

Anbefales på det sterkeste. Var som å spraye vann i hodebunnen, og det tørket fort uten at det påvirket sveisen noe særlig!
Ser ikke ut til at amazon vil sende produktet til Norge

"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order. "

Har du noen tips til andre nettsider som sender produktet til Norge?

Jens86

Administrator
Ser ikke ut til at amazon vil sende produktet til Norge

"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order. "

Har du noen tips til andre nettsider som sender produktet til Norge?

Ships to:
Worldwide

:)

Jens86

Administrator
Bør være mulig å få noen som sender til Norge om man leter litt. Jeg skaffet det av en kompis som var i USA.

Har vært på apoteket og hørt om noe liknende. De hadde bare hydrokortison i spray på resept...

Jens86

Administrator
http://www.kingston.ac.uk/news/article/569/30-apr-2012-olympic-authorities-warned-of-potential-doping-loophole/

Du har helt rett - grønn te = økt testo = økt DHT

For athletes who don't resort to doping, the increased levels of testosterone from drinking green and white teas may provide a legal boost. "It's like having extra testosterone without actually taking any," Professor Naughton said. "By not excreting it from the body, athletes could potentially increase their testosterone levels for improved performance. Unless, of course, the body compensates for this and finds other ways of removing it, but we won't find out about that until the tests go to human studies. This research is just one part of the story."

P

Propecia

wow, må si du hadde bra resultater. har du brukt propeicia for hårtapet ditt?

rbs

Nytt Medlem
Hei, er tilbake i Norge. En tips til alle som bruker dermaroll, bruk caps i varmere strøk! Nå har jeg fått irritert hodebunn og masse flass. Har kuttet ut dermaroll for ei uke, vurderer også vente med minoxidil ei uke, og håpe at ting kommer i balansen igjen. Hadde super fremgang før jeg fikk hodebunn problemen. Har bestilt Foligain minoxidil med lav alkohol innhold håper det hjelper. Noen som har en rask løsning på flass?

Finasteride

Supermoderator
Hvis det er "Minoxidil flass" hjalp det hvertfall for min del å bytte til Minoxidil Foam. Før det måtte jeg nærmest skrape av minoxidil-flasset og kjøre på med dry scalp treatment. Hvis det er en vanlig type flass må sikkert denne behandles på annen måte.

alf

Nytt Medlem
Så du hadde erfaring med dutasteride @rbs .Hvor fikk du tak i det? leker litt med tanken på å bruke det en eller 2 gangr i uka selv

rbs

Nytt Medlem
Min erfaring med dutasteride var at jeg fikk kraftig redusert sexlysten. Etter første mnd bruk var alt ok, men i midten av andre mnd ting endret seg, tok ca en mnd for det kom tilbake. Har ikke brukt dut siden, bruker propecia 0,5 daglig, og for meg det fungerer bra. Når jeg brukte dut tok jeg 1 tablet hver tredje dag. Det virket lovende i begynelse, men "bivirkningen" var uakseptabel. I asiatiske land kan dut kjøpes over disk uten resept.

Nye svar

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
421
Medlemmer
1.580
Siste medlem
johndoe95
Topp