• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bilder Hårvekst

rbs

Nytt Medlem

Finasteride

Supermoderator
Stemmer husker din case nå. Du brukte vel endel kosttilskudd osv i tillegg. Klarer du å holde håret kun ved hjelp av Minoxidil og Propecia i dag? Er du fortsatt på MSM og div kosttilskudd? Bruker du fortsatt Minox lotion eller byttet du til foam?
 

rbs

Nytt Medlem
Stemmer husker din case nå. Du brukte vel endel kosttilskudd osv i tillegg. Klarer du å holde håret kun ved hjelp av Minoxidil og Propecia i dag? Er du fortsatt på MSM og div kosttilskudd? Bruker du fortsatt Minox lotion eller byttet du til foam?
Hei, det er sjeldent at jeg er på den norske forum. Har kuttet ut MSM, bruker fortsatt alle andre kosttilskudd. Kosttilskudd fungerer, men de må brukes i kombinasjon med medisin som Propecia og Minoxidil. Byttet over til skum versjon i 2016 kunne ikke tåle flyttende. (flyttende var mer effektivt). Jeg har siden midten av 2013 brukt dermaroller som har gitt et veldig gunstig effekt. Det er ganske utrolig at jeg har klart å få tilbake stortsett alt, ikke minst etter så mange år...


P. S Jeg har et blogg gående på https://www.hairlosstalk.com/intera...inasteride-results-7-mo-treatment-pics.44087/ med ganske mange views og følgere
 
Sist redigert:
O

Obey92

Hei Somebody! Har lest tråden din på hairlosstalk. Må si jeg er virkelig imponert over det du har fått til! Jeg startet nettopp på Finasterid (3 uke). Kunne du tatt deg tid til å lese denne tråden? og gitt meg tips? https://www.hairlosstalk.com/interact/threads/started-with-finasteride-pics-included.103977/

Tror ikke jeg starter med Minixodil med det første da jeg er fornøyd med mengden hår for øyeblikket. Hvilken sjampo burde jeg bruke/supplements? Bruker Fungoral (Keto) 2-3 dager i uken, men trenger en bra offday shampoo. Har lest at Regenpure skal være bra.

Håper på svar!!
 

rbs

Nytt Medlem
Har lest tråden din på hairlosstalk. Må si jeg er virkelig imponert over det du har fått til!
Takk for det. Vurderer egentlig gi meg ganske snart. Jeg har delt det meste av mine erfaringer og ønsker å drive med noe annet fremover.
Har lest gjennom det du har skrevet. Hvis du er fornøyd med tilstand så haster det ikke med minoxidil. FIN er greit å bruke når du skal beholde det du har nå. Jeg fikk en del hårvekst av FIN, men det er ikke alle som for. For deg det sikkert hadde vært bra å kjøpt Biotin og Omega 3. Den fungerer bra i kombinasjon med FIN. (Jeg bruker 5000 mg Biotin pr dag) Jeg hadde byttet ut Fungoral med noe annet. Regenpure er sikkert bra valg og den har samme virkestoff som i Fungoral. Jeg bruker Revita. Jeg har laget en del youtube videoer, du kan sjekke de på min kanal: https://www.youtube.com/channel/UCHHVQWMwDvVXjm7oMoBQktA
Har du problemer med inflammasjon?

Lykke til med hårvekst
 
O

Obey92

Takk for det. Vurderer egentlig gi meg ganske snart. Jeg har delt det meste av mine erfaringer og ønsker å drive med noe annet fremover.
Har lest gjennom det du har skrevet. Hvis du er fornøyd med tilstand så haster det ikke med minoxidil. FIN er greit å bruke når du skal beholde det du har nå. Jeg fikk en del hårvekst av FIN, men det er ikke alle som for. For deg det sikkert hadde vært bra å kjøpt Biotin og Omega 3. Den fungerer bra i kombinasjon med FIN. (Jeg bruker 5000 mg Biotin pr dag) Jeg hadde byttet ut Fungoral med noe annet. Regenpure er sikkert bra valg og den har samme virkestoff som i Fungoral. Jeg bruker Revita. Jeg har laget en del youtube videoer, du kan sjekke de på min kanal: https://www.youtube.com/channel/UCHHVQWMwDvVXjm7oMoBQktA
Har du problemer med inflammasjon?

Lykke til med hårvekst
Det forstår jeg godt! Hadde jeg hatt manken din så ville jeg nok bare kjørt på med daglige supplements og FIN for å beholde det du har. Jeg merker bare at jeg ikke har driven til å ta minixodil to ganger daglig hver dag, når jeg på en måte er fornøyd sånn som det er nå. Jeg skal gå til innkjøp av Biotin (5000mg er nok ja? ser en på hele 10.000 også). Hvor handler du Biotin 5000? Omega 3 har jeg tatt hver dag de siste tre årene så fortsetter med det. Tar også Multivitamin, C-vitamin, Magnesium, Jern og Fin. Det er min regimen for øyeblikket.

Skal ta en titt på youtuben din, trenger virkelig en god sjampo som kan brukes 2-3 dager i uken og en annen som kan brukes på offdays. Jeg trener endel og trenger derfor å dusje håret omtrent hver dag, hvis ikke så klør jeg bare pga svette.

Har ingen problemer med inflammasjon hittil.
 

Topp