• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hasson and Wong planlegger konsultasjon i Oslo i løpet av de neste månedene - uforpliktende/gratis konsultasjon

Thomas M. Angellsen

Aktivt Medlem
Heisann!

Hasson and Wong planlegger konsultasjoner i Oslo iløpet av de neste månedene.
Vi har opplevd flere forespørsler der vi er spurt om vi kunne komme til Oslo.

I den forbindelse så kan dere som ønsker og vurderer en / går med tanker om å foreta en hårtranplantasjon fylle kort informasjon og ønske om by (Oslo eller annen)
Konsultasjonen er gratis.

Link:

Konsultasjon i Oslo / din by

Om ønskelig så er vi åpne for å ta med tidligere pasient av Hasson and Wong.

Ekstra:

Om du ønsker kan du også fylle ut gratis online konsultasjon på nettsidene

Online Konsultasjon

Om Hasson and Wong:

At Hasson & Wong we have thoroughly scrutinized and analyzed every detail of the hair transplant surgery process to be certain that it is being performed optimally. Both Dr. Hasson and Dr. Wong have considerable experience in the field of hair restoration having performed thousands of procedures each. With our design of custom surgical blade cutters and the innovative Hasson & Wong Lateral Slit Technique each of our hair transplant patient receives the finest possible outcome. To date, we’ve performed over 20,000 hair transplant surgeries! The evidence of our experience is in our results.

Dr. Jerry Wong and Dr. Victor Hasson are among the most experienced and respected hair transplant surgeons in the world. They are very literally pioneers of the most advanced techniques available in hair transplant surgery today. Dr. Wong introduced the “Lateral Slit Technique” which caused a revolution in the hair transplant industry because it overcame issues with “plugginess” and allowed the results of surgery look extremely natural.

Mer om Hasson and Wong

Bildearkiv (Link):

FØR / ETTER BILDER

Med Vennlig Hilsen

Thomas - Hasson and Wong

Topp