• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Bilder Hei, trenger hjelp

KarlAnders

Nytt Medlem
Dette virker som en seriøs og fin tråd. Jeg er en 19 år gammel gutt som får høre veldig ofte at jeg kommer til å få måne. Jeg lurer på om hva dere tenker om det bilde her? Er det stor sjanse for at jeg får måne? Ingen andre i slekten min har det.Snapchat-523811394.jpg

Finasteride

Supermoderator
Det er familiehistorikken din som avgjør det. Hvis ingen du kjenner i din familie har mistet håret er det liten sjanse for at du opplever dette. Å ha en virvel som du har er normalt og er ikke et symptom på hårtap. Du får se ekstra godt på din mors far, dine onkler på morssiden og din far. Har disse fortsatt hår så ender du mest sannsynlig opp som dem.

Jens86

Administrator
Ike så lett å si noe ut i fra det ene bildet, men synes ikke du skal bekymre deg :)

Ta et bilde under et bestemt lys i dag, så kan du ta et nytt om 6 mnd og sammenlikne.

Nye svar

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
416
Medlemmer
1.577
Siste medlem
Jugern
Topp