• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hjelp med RU 58841

Ole1312

Nytt Medlem
Heihei:)
Starter med å fortelle kort om meg selv; En mann med frykt for å miste håret rett og slett. Startet på Finasterid, recrea forte og tilhørende shampo for 1,5 år siden. Fikk stoppet hårtapet, fikk bedre tykkelse på håret og ikke minst brukbart med gjenvekst.

Når livet virket å gå på skinner traff bivirkningen(e) meg, merket at den seksuelle lysten var nedsatt, noe vanskeligheter med ereksjon sammenlignet med før, og aldri lenger «morgenstå» ...

Jeg sluttet da hele prosessen og er nesten 90% tilbake som jeg pleide. Dessverre så gjelder det hårtapet også.

Nå har jeg lest en del om denne «ru58841», og må ærlig innrømme at lyset er tent nok en gang. Et middel som har nogenlunde finasterideffekt, men uten bivirkninger(?)... wow!

I den anledning så har jeg uendelig med spørsmål, men jeg får starte med de obligatoriske om RU58841:

• Har noen opplevd bivirkninger, isåfall hvilke?
• Kan man forvente resultater som med finasterid?
• Kan/Bør man bruke minoxidil som tilskudd for gjenvekst?
• Hvor for jeg tak i dette og hva koster det?
• Hvordan påføres dette, og hva er greia med pulver eller veske?
• Pris?
• Hvis jeg ønsker å bestille i større kvantum, er holdbarheten god?
• Er dette noe man kan få tak i, i Norge? Eventuelt med resept osv, er dette ulovlig?

Tusen takk for eventuelle svar, setter stor pris på det?:))

Hilsen en optimistisk sjel.

Topp