• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

HT i Beliga?

qwerty

Nytt Medlem
Hei!

Har sendt litt mail rundt til diverse anerkjente leger om mulighet for transplantasjon.
"Doctor Bisanga estimates your need around 2500 - 3000 grafts to be confirmed in consultation" 5,00 € the first 1000 grafts 
then 3,00 € the additionals

.
Og tydeligvis 21 % VAT (MVA - skatt sikkert?) så hvis jeg ikke regner helt feil vil 2500 grafts bli 11,495 euro (inkl. 21 % tax) altså 115.000 NOK? Svindyrt!
Noen synspunkter på Bisanga? Har også sendt til Dr.Edward Ball og en annen for å sammenlikne. Skjønner at disse to er dyre. Andre tips? Erdogan fra Tyrka er god og sikkert rimeligere, men er litt usikker på om jeg vil til Tyrkia for en HT.

• qwerty

Nytt Medlem
    En ting til.. De vil ha depositum på 1,800 euro, noe jeg forstår. Men de vil også at resterende beløp skal være inne 30 dager før "surgery day". Er dette vanlig? Synes det er litt skummelt å betale 100 % før jeg i det hele tatt ser dem..

Topp