• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hushovd - klinikk i London

ING83

Nytt Medlem
Hei!
Noen som vet hvilken klinikk Hushovd har vært på i London?
Resultatet hans ser jo veldig bra ut, men så har han vel transplantert ca 3 600 grafts og 11 000 hår!
Er det vanlig å kunne ta ut så mye fra ett donorområde...?
 

Finasteride

Supermoderator
Ja det er vanlig å ta ut 3600 grafts eller mer. Selv om resultatet ser OK ut vil jeg anbefale deg å gjøre deg kjent med bransjen og ulike klinikker før du tar en hårtransplantasjon. Å gå til en klinikk bare fordi en kjendis har vært der er sjelden lurt.
 

ING83

Nytt Medlem
Ja det er vanlig å ta ut 3600 grafts eller mer. Selv om resultatet ser OK ut vil jeg anbefale deg å gjøre deg kjent med bransjen og ulike klinikker før du tar en hårtransplantasjon. Å gå til en klinikk bare fordi en kjendis har vært der er sjelden lurt.
Jeg har fulgt med ganske lenge, og alternativene i Norge er dessverre ikke aktuelle. Jeg vil tippe at Hushovd har gått etter kvalitet og referanser fremfor pris og derfor er jeg interessert i hvilken klinikk han har brukt. Vil selvsagt sjekke den ut...
 

Finasteride

Supermoderator
Det er jeg faktisk litt usikker på, men det står i en artikkel at han fulgte Wayne Rooneys fotspor og så vidt jeg vet var han også i London hos klinikken Harley Street Hair Clinic.
 

Topp