• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Hvem skal jeg velge?

Jeg sliter med å velge en lege jeg skal utføre hårtransplantasjon hos. Jeg tenker jeg kanskje skal dra snart å utføre en hårtransplantasjon og vil helst ha det så billig som mulig samtidig som at kvaliteten må være høy! jeg vil ha det så tett som mulig. og jeg har sett meg ut en lege i Spania som den suverene men han hadde ventetid på hele 3 år+ så nå vurderer jeg koray eller hakan doganay. og Hakan er jo da billigst. men jeg vet absolutt ikke hvem jeg skal velge. Har noen, noe anbefalinger?

om785

Nytt Medlem
Ville ha gått for Erdogan. Spørsmålet du bør stille deg selv er om du vil bruke en del penger nå og bli ferdig med det, eller bruke like mye i lengden pga at du trenger flere transplantasjoner ved billige klinikker.

Forumstatistikk

Tråder
374
Medlemmer
1.471
Siste medlem
VilVæreAnonym
Topp